השר טרופר מבהיר: "לא נסכים לסיום הלחימה"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר טרופר מבהיר: "לא נסכים לסיום הלחימה"

    השר חילי טרופר לקאהן וחכם ב'קול חי': "השבת החטופים יותר דחופה כרגע, כי מיטוט החמאס ממילא יקח זמן. אבל יש מחיר אחד שלא נוכל לשלם – סיום המלחמה. לא נוכל לסיים את המלחמה כשחמאס על הגדר, זה יקרין חולשה"

    חילי טרופר צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע המגעים לעסקת חטופים: השר חילי טרופר, מבהיר בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), כי "השבת החטופים יותר דחופה כרגע, כי מיטוט החמאס ממילא יקח זמן. יש מחיר אחד שלא נוכל לשלם: והוא סיום המלחמה. אם מדובר בהפוגה או הפסקה בוודאי שצריך לעשות. לא נוכל לסיים את המלחמה כשחמאס על הגדר, זה יסכן את המדינה ויקרין חולשה".

    על מצב החטופים: "לא כל ה-136 בחיים, זה כבר ידוע. יש חטופים שאנחנו לא יודעים מה מצבם, יש כאלה שאנחנו יודעים שפצועים".

    עוד אמר טרופר בשיחה: "צריך למעט בדיבורים, להרבות במעשים ובעיקר לאחד. החוויה בתוך עזה היא של שותפות גורל. אנשים שהפגינו ברחובות לפני כמה חודשים זה מול זה, מוכנים עכשיו להיהרג אחד בשביל השני. מקווה שגם כשנחזור למחלוקות זה יהיה אחרת".

    ומה דעתו לגבי בחירות? טרופר: "עכשיו זה בוודאי לא הזמן הנכון. יגיע הזמן שנכון. אבל אחרי אירוע כל כך קשה נכון שהעם יבחר את ההנהגה שלו מחדש".

    ועל הצפון: "אתגר אסטרטגי עמוק בצפון, מקווים שהוא יפתר באופן מדיני. אני לא יודע אם הסיכוי גבוה, אבל נכון למצות את זה. אם לא, כל האופציות צריכות להיות על השולחן".



    0 תגובות