יו"ר העבודה: "כל שעה מסכנת את החטופים"

המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר העבודה: "כל שעה מסכנת את החטופים"

יו"ר העבודה ח"כ מרב מיכאלי לאיתי גדסי ב'קול חי': "ראש הממשלה אומר און רקורד שרק ניצחון יוביל לחיסול חמאס והחזרת החטופים. לחטופים שלנו אין זמן, אני לא מוכנה לסכן אותם. נתניהו נתן להם את היכולת להתבסס ולהכות שורש עם המון כסף"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי שוחחה הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית ותקפה את מדיניות הממשלה בנושא החטופים: "צריך להבין שמדינה שאכפת לה מאזרחיה ועם האתוס היהודי של פדיון שבויים, לא יכולה להרשות לעצמה שלא להחזיר את כל החטופים ולכן אם נדרש להפסיק את הלחימה ולחדש אותה לאחר מכן – צריך לעשות אותה. כל שעה מסכנת את החטופים שעוד בחיים".

מיכאלי ציינה: "אנחנו לא יודעים מה דורש חמאס באמת. ראש הממשלה אומר און רקורד שרק ניצחון יוביל לחיסול חמאס והחזרת החטופים. זה לא נכון. זה יקח הרבה זמן. נתניהו נתן להם את היכולת להתבסס ולהכות שורש עם המון כסף. לחטופים שלנו אין את הזמן הזה. אני לא מוכנה לסכן אותם".

עוד הוסיפה: "אי אפשר להמשיך את ההפקרה. הפרס לטרור זה שהחטופים לא יחזרו. אנחנו נאבקנו כדי להוסיף את החטופים למטרות המלחמה. זה לא היה בהתחלה. הצעת אי האמון שהגשנו היום אינה פוליטיקה. הפגנו אחריות אופוזיציונית".

"עשר שנים אני מתריעה שאסור להעביר כסף לחמאס וצריך להפסיק לחזק אותו", השיבה מיכאלי ביחס לטענות שהשמאל צריך להתפכח. "ממנו מבקשים להתפכח? מה עם האיש שאמר שחמאס הוא נכס כדי למנוע מדינה פלסטינית. אי אפשר למגר את חמאס מבלי לשים שם גורם אחר".

היא הסבירה: "זה לא שאני מרגישה שיש בצד הפלסטיני אנשים ששים לעשות איתנו שלום. אבל למרות כל הקשיים, לאורך השנים הרשות הפלסטינית משתפת פעולה במניעת פיגועים".



0 תגובות