ח"כ פוגל: "גלנט עדיין בקונספציה; חייבים התיישבות"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ פוגל: "גלנט עדיין בקונספציה; חייבים התיישבות"

ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "קבינט המלחמה מונה לא הרבה אנשים, קל מאוד לגלות מי מדליף מהדיונים. כנראה שהוא לא נמצא במקום הנכון ואנחנו נדאג שהוא יתבייש מאוד או לא יהיה שם"

תא"ל צביקה פוגל
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on חדשות השבת: חילופי אש בצפון; תקיפות בחאן יונס

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "הלוחמים יוצאים להתאוורר, לאסוף כוח, וללמוד איך להיערך הלאה. פתאום גילינו שמתחת לאדמת עזה אין עיר תחתית אלא מדינה תחתית שאי אפשר להשמיד רק בפצצות. לכן הלוחמים צריכים לאגור כוח להמשך"

על גלנט: "ברוב התחומים, שר הביטחון עדיין שבוי בקונספציה יחד עם גנץ ואייזנקוט. אני שמח לשמוע את הנחישות של נתניהו יחד עם הרמטכ"ל. אני רוצה לראות את ההתעצמות שלנו. אנחנו חזקים בהתיישבות ולא רק בכוח צבאי. אנחנו צריכים לחזור ולהתיישב ברצועה. לחתוך חלק מהרצועה ולהמשיך את ההתיישבות היהודית".

על ההדלפות מהקבינט: "קבינט המלחמה מונה לא הרבה אנשים, קל מאוד לגלות מי מדליף מהדיונים. כנראה שהוא לא נמצא במקום הנכון ואנחנו נדאג שהוא יתבייש מאוד או לא יהיה שם".

על תקציב ביטחון הפנים: "ההישג הגדול ביותר של בן גביר – שמשרדו הוא היחיד שתקציבו לא קוצץ אלא אף נוסף לו כסף. מי שלחם הכי יפה מתחילת המלחמה אלו כוחות המשטרה. לוחמי האש וסוהרי השב"ס".

האזינו



0 תגובות