מנכ"ל משרד הבריאות: "שבעי רצון ממה שקיבלנו בתקציב"

המהדורה המרכזית No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות: "שבעי רצון ממה שקיבלנו בתקציב"

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "שבעי רצון בסך הכול ממה שקיבלנו בתקציב, תמיד אפשר להוסיף עוד". על בריאות הנפש: "לא הצבנו יעד לתוכנית, זה פשוט צורך אקוטי שנובע מהמצב בשטח. משקיעים למעלה מ-4 מיליארד ש"ח בחיזוק מערכת האישפוז, נרחיב את מצבת המטפלים"

משה בר סימן טוב צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: "מערכת הבריאות היא אבן יסוד בכל הנוגע לחוסן לאומי. הלוחמים שנשלחים לעזה צריכים לדעת שאם ייפצעו חלילה – יקבלו את הטיפול הכי טוב. גם אזרחים שנפגעו בפיגועים צריכים את השירות המקסימלי".

על התקציב: "בסך הכל אנחנו שבעי רצון ממה שקיבלנו. תמיד אפשר להוסיף עוד".

על בריאות הנפש: "לא הצבנו איזה יעד לתוכנית, זה פשוט צורך אקוטי שנובע מהמצב בשטח. אנחנו משקיעים חלק גדול מאוד מתקציב המדינה – למעלה מ-4 מיליארד ש"ח בחיזוק מערכת בריאות הנפש. נשפר את מערכת האישפוז ונרחיב את מצבת המטפלים".

לדבריו: "אנחנו במערכת מאוד מורכבת. הסדרנו את תקציב קופות החולים בסוף השנה. זה אחד מאבני היסוד החשובות. אמרנו גם לבתי החולים שכל בעיה ודרישה תיענה ברמה הציבורית. שכאשר יחסר ציוד לא יצטרכו לשנורר תקציב".

על שר הבריאות בוסו: "הוא לא הגיע חסר רקע בבריאות. היה במשך תקופה ארוכה יו"ר ועדת הבריאות והמציאות מאלצת אותו להכיר את המערכת מאוד מהר".

ועל החטופים: "זכינו לקבל את החטופים ששבו ארצה עד כה ואנחנו ערוכים מוכנים ומייחלים לקבלת פני כל שאר החטופים בשובם הביתה. ידוע לנו על חטופים שזקוקים בדחיפות לטיפול רפואי מציל חיים ותרופות חיוניות".

האזינו



0 תגובות