התפתחות ב'עלי שיח': תעסוקה למתבגרים עם אוטיזם וצרכים מיוחדים

נתי קאליש No Comments on התפתחות ב'עלי שיח': תעסוקה למתבגרים עם אוטיזם וצרכים מיוחדים

בהשתתפות רבנים ואישי ציבור נערך מעמד חנוכת הבית למרכז התעסוקה לאוטיזם החדש של 'עלי שיח' בירושלים.גאב"ד דרכי הוראה, הגאון רבי אשר וייס יו"ר ומייסד 'עלי שיח' נשא דברים, לצד יו"ר ומייסד הארגון, הרב חיים פרקל. האירוע נערך בהשתתפות הרב הראשי הגר"ד לאו שליט"א, יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב יוני משריקי, סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול, יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר, ומ"מ וסגן ר"ע ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר | תיעוד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד רבנים ואישי ציבור, התקיים טקס מרגש של חנוכת הבית למרכז התעסוקה החדש לאוטיזם, התשיעי במספר  של 'עלי שיח'. המרכז החדש שמהווה פתרון גם למתבגרים עם אוטיזם,  יקרא "מרכז ווייס" על שמו של סביו של התורם הנכבד ר' אריה ווייס. המעמד המרגש הופק בידי חברת 'צבעים הפקות' שבמרכזה בעל המנגן ר' עוזיאל דייטש שר גרמן מרגש על תפקידו של הילד המיוחד ורגעי התמודדות המאתגרים, כל זה בשילוב תכנים  מקצועיים ייחודיים ורבי משמעות להורים לצוות המלווה

גאב"ד דרכי הוראה, הרב הגאון ר' אשר וייס: "עלי שיח' היא מפעל קדוש של נתינה"; הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו סיפר בין הדברים על ההכרות רבת השנים שלו עם הרב חיים פרקל. סגן יו"ר הכנסת, ח"כ הרב ארז מלול, אמר: "עלי שיח הוא דוגמה ומופת לעשייה חסדית וערכית. אני מודה לרב פרקל ולתורם ר' אריה וייס על פועלם למען הילדים והנערים עם הצרכים המיוחדים."

יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת ח"כ יוני משריקי: "בתפקידי כיו"ר ועדת הבריאות, אמשיך לסייע לפעילות הברוכה של 'עלי שיח' העמותה של הרב פרקל, שפועלת רבות למען המתבגרים עם צרכים מיוחדים"

יו"ר וועדת העבודה והרווחה, ח"כ הרב ישראל אייכלר, אמר: "יש ילדים שדי להם באימהות לטפח אותם ויש ילדים שזקוקים לסיוע של שפרה ופועה להחיות כל ילד לפי צרכיו. לכן אתם הצוות המסור וההנהלה והתורמים עושים עבודת קודש להחיות נפשות הילדים בתחום החינוך והרווחה. על כך תזכו לברכת שמים."

מ"מ ראש העיר ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר, אמר כי הייתה לו הזכות להיות שותף באישור הקמת המרכז החדש.

יו"ר ומייסד עמותת 'עלי שיח' הרב חיים פרקל, הודה לכל העוסקים במלאכה: " . אנו מודים למשפחת ווייס הנכבדה שלקחה חלק בצמיחה שלנו. אני מודה לראש העיר, משה ליאון, על תמיכתו. וכמובן  לצוות 'עלי שיח' המסור שבזכותו הקמנו את האימפריה, ולהרב ראובן קרישבסקי מנהל גיוס משאבים שמסייע לנו בכל דרך.

תורם המרכז, ר' אריה ווייס, אמר: "עלי שיח עושים את העבודה בצורה מושלמת. אני מודה להם על הזכות להשתתף במפעל הקודש הזה."

הקמת המרכז החדש היא בשורה משמעותית עבור משפחות של בוגרים עם אוטיזם ועם מוגבלות שכלית בתפקוד נמוך בירושלים. המרכז מעניק לבוגרים אלו הזדמנות להשתלב בחברה באופן משמעותי, לרכוש מיומנויות תעסוקתיות ולפתח את הביטחון העצמי שלהם.



0 תגובות