רבה של דרום אפריקה: "הפסקנו להתפלל לשלום המדינה"

מהדורת הבוקר No Comments on רבה של דרום אפריקה: "הפסקנו להתפלל לשלום המדינה"

הרב זאב גולדשטיין, רבה של דרום אפריקה לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "הממשלה שלנו מאוד מתנגדת לישראל, הם ביחסים הדוקים עם איראן ועושים עבורם את העבודה השחורה. ביטלתי את התפילה לשלום המדינה. מצד שני האוכלוסייה מאוד מחבקת ואין מקרי אנטישמיות בכלל"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב זאב גולדשטיין, רבה של דרום אפריקה, התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בלאל קאהן ודוד חכם והדגיש כי הקהילה היהודית בדרום אפריקה מתנערת מהאנטישמיות הגלויה שמפגינה הממשלה נגד ישראל: "הממשלה שלנו מאוד מתנגדת לישראל, הם ביחסים הדוקים עם איראן ועושים עבורם את העבודה השחורה. מצד שני האוכלוסייה מאוד מחבקת ואין מקרי אנטישמיות בכלל. אני תקפתי את הממשלה והודעתי להם שהקהילה היהודית כאיש אחד לצד ישראל".

הרב סיפר: "ביטלתי את התפילה לשלום המדינה כי אנחנו לא תומכים בממשלה שיוצאת כך נגד ישראל. אנחנו עדיין מתפללים לשלום המדינה והאזרחים, הפסקנו להתפלל לשלום הנשיא והאזרחים. שבוע אחרי ה-7.10 הנשיא וחברי ממשלתו התייצבו לעיני המצלמות עטופים בכאפייה והביעו הזדהות עם הפלסטינים בעזה. אז הבנתי שהם תומכים בטרור ואי אפשר להתפלל לשלומם".

לדבריו: "הם רוצים להשמיד את ישראל דרך הפוליטיקה. אני לא הייתי מתייצב בכלל בבית הדין בהאג. אין להם שום סמכות לשפוט את ישראל".

האזינו



0 תגובות