קמפיינים בעולם מודרני | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'

אבי יעקב No Comments on קמפיינים בעולם מודרני | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטח שיווקי / כ"ט טבת תשפ"ד – 20.12.23

עורכת ומפיקה: נורית אפפלבוים

 

בארצות הברית בשנות השמונים שני בנקים גדולים התמזגו. ׳סקיוריטי פאסיפיק בנק׳ נרכש על ידי ׳בנק אוף אמריקה׳ והם הפכו לבנק אחד. המיזוג הוביל לסגירה של רבים מסניפי ׳סקיוריטי׳. בנק שלישי בשם ׳פירסט אינטרנשיונל בנק׳ שכר משאיות ממותגות והחנה אותן במגרשי החניה, ממש ליד הסניפים שנסגרו. על המשאיות חיכו בנקאים ש״עזרו״ ללקוחות המופתעים של ׳סטיוריטי׳ לפתוח חשבונות חדשים. בבנק השלישי כמובן.

במהדורה נוספת של 'שטח שיווקי' ערב ראש חודש שבט בסימן שנשמע ונתבשר בשורות טובות ואנו מתפללים ומייחלים שכבר יגיעו: כיצד משפיעה ותשפיע הבינה המלאכותית על עולם הפרסום, עד כמה אנחנו משתמשים בכרטיס אשראי וכמה זה עולה לנו, המשק ביוזמה מיוחדת למען החטופים, וגם – מי הוא התשדיר המנצח אותו בחרתם השבוע, חדשות התעשיה עם נתי לבקוביץ', חדש על המדף עם פסח בא גד, פינת התשדירים הנוסטלגיים ועוד.

האזינו לתוכנית המלאה>>>

ראיונות

מה יהיה? ה-AI נכנס גם לפרסומות

המומחה, נמרוד סנדרס

טכנולוגיית הבינה המלאכותית – AI – כובשת בשנים האחרונות כל חלקה בתחומים רבים ומגוונים. אנחנו רואים ביטוי שלה באומנות, בחינוך ועוד. אבל גם בעולם הפרסום ישנה התפתחות. בתוכנית עניין שיווקי שוחח עפר גדנקן  עם אחד המומחים בתחום הai  בישראל, נמרוד סנדרס

סנדרס סיפר על הרקע שלו מעולם הצילום לפרסום והמעבר שלו כיום ליצירת AI לפרסום. האם אנחנו נראה עוד בעלי מקצוע מתחום הפרסום שצפויים לעשות שינויים בצורת עבודתם בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית.

בתחום הקול, וחשף מה ההוא חושב האם תחום ה-AI ייכנס גם לתחום התשדירים ברדיו, או האם הזמן עדיין לא הגיע

האזינו>>>

 

נצלו את הרגע: 'רילקס' בהשקעה חד פעמית

יוסי ברגר מנכ"ל חברת רילקס יזמות נדל"ן

בתקופה שמחירי הדיור בעליה מתמדת,  רבים פונים לאפיק ההשקעות הזה בכדי לדאוג לעתידם הכלכלי ולעתיד ילדיהם. אחת החברות שנכנסה חזק לתחום במגזר החרדי והדתי היא חברת רילקס. יוסי ברגר מנכ"ל חברת רילקס יזמות נדל"ן התארח אצל עפר גדנקן לראיון מיוחד.

ברגר, סיפר מעט על חברת רילקס ועל הפרויקטים המיוחדים שנעשו בשנה האחרונה וחשף את פרויקט הדגל שמוצע גם עכשיו בימים אלו למי שרוצה להשקיע

האזינו>>>

ראיון

מלחמה ותעסוקה: איך לנצל את הזמן להצלחה?

ד"ר איתן גולדשמידט

ראש המסלול לניהול הבניה באוניברסיטת אריאל – וראש תכנית תואר ראשון בהנדסה אזרחית במכללת מבחר ד"ר איתן גולדשמידט התארח אצל עפר גדנקן בשטח שיווקי וסיפר מה בעצם לומדים בהנדסה אזרחית ובמה התואר הזה שונה בלימודי אדריכלות.

ראש המסלול הוסיף וספר מה השכר הממוצע כיום במשק למהנדס בעל תואר ומה הייחודיות של התואר הנלמד דווקא במכללת מבחר?

האזינו>>>

 

מקבץ העדכונים

האזינו למקבץ העדכונים>>>

יקר כאן! מבקר המדינה מר מתניהו אנגלמן פרסם דו"ח בו הוא מתייחס לסוגיית יוקר המחייה. המבקר קובע כי רמת המחירים בישראל גבוהה ב-27% בממוצע לעומת מדינות ה-OECD. בענף המזון הפער גבוה אף יותר ועומד על 37% בהשוואה למדינות ה-OECD ועל 51% בהשוואה למדינות האיחוד האירופי. המבקר ממליץ כי ועדות המחירים והמפקחים בענף המזון יגבירו את המעקב ויתמקדו במוצרים חיוניים בדגש על כאלו עם תועלות בריאותיות.  הנה קטע מדבריו של מר מתניהו אנגלמן מבקר המדינה

ובכל זאת – אנחנו קונים יותר. התפרסמו נתוני חברת שבא – שרותי בנק אוטומטיים, המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי. הנתונים מצביעים על כך שבחודש דצמבר, החודש השלישי של מלחמת "חרבות ברזל", נרשמה עליה של 4.6% בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי לעומת דצמבר 2022. סך הכל בשנת 2023 היקף ההוצאות בכרטיסי אשראי במשק הישראלי הגיע לסכום של יותר מ-465 מיליארדי שקלים. עליה של 5.2% לעומת שנת 2022.

סיירת חוזרים לחיים. 'בנק מזרחי טפחות' מקים יוצא בפעילות בהשקעה של מיליוני שקלים במסגרתה יאמץ הבנק מחלקות לשיקום פצועי צה"ל שהוקמו בבתי החולים תל השומר וסורוקה. עובדי הבנק יקיימו אירועים שונים לפצועים ולבני משפחותיהם ויעניקו שוברים כספיים למי שיזדקקו לסיוע כלכלי.

משה סרוסי

100 דקות עצירה בעבודה. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הכריז על עצירת המשק למען הזדהות ותמיכה בהשבת החטופים מהשבי בעזה. העצירה תתקיים בראשון הקרוב בשעה 11:00 בבוקר בסימן 100 ימים לחטיפה. מקומות עבודה רבים במשק יעצרו את הפעילות ויקיימו עצרות תמיכה במשפחות החטופים. יו"ר ההסתדרות קורא לכל העובדים והמעסיקים במשק להצטרף ליוזמה.

סמנכ"ל חדש ב'תנובה'. דירקטוריון תנובה, בראשות חיים גבריאלי, אישר ביום חמישי שעבר את מינויו של משה סרוסי לתפקיד סמנכ"ל המכירות וחבר בהנהלת הקבוצה. סרוסי, משמש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת הדלק והקמעונאות Ten, והוא יכנס לתפקיד החדש ברבעון השני של השנה. סרוסי מחליף את תמי אשהיים, מנהלת 'תנובה שף',

ששימשה כממלאת מקום סמנכ"ל המכירות בחצי שנה האחרונה. אשהיים תמשיך בתפקידה כמנהלת 'תנובה שף'.

ולסיום – מאות מארזי קפה טורקי עלית ישלחו לכיתות הכוננות מדרום ועד צפון מתוך מטרה להעלות את המורל, לחזק את ידם ולהגיד להם תודה.

 

העיקר הבריאות

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. ברקע ימי הלחימה ועליה בתחלואה בנגיף הקורונה,  נערכים שיפורים ושדרוגים בכל שירותי הרפואה.

האזינו למקבץ הבריאות>>>

הדם שלכם יכול להציל חיים! ישנה עלייה במספר חולי הקורונה בישראל בשבועות האחרונים. לחולים שלא יכולים להתחסן אין כיום טיפול יעיל. בעקבות זאת גברה באופן משמעותי הדרישה לאספקת מנות פלסמה ממחלימים לצורך טיפול והצלת חייהם.  ניתן לתאם תרומת דם בימים א'-ה' ל 03-5300437 או ל 02-6511852.

סדרת וובינרים להורים בנושאי בריאות אקטואליים. התקופה האחרונה מורכבת לילדים וגם להורים. אין ספור חששות והתמודדויות בעקבות המצב. כדי להקל על ההורים, שירותי בריאות כללית החלו השבוע במיזם מיוחד – סדרת וובינרים עם מומחי הכללית שידונו בכל הנושאים החשובים העומדים על הפרק. מידי שבוע יתקיים מפגש פתוח לציבור עם מומחה שיוקדש לתחום מסויים בבריאות ורפואה בו ניתן גם לשאול שאלות.

מרפאה חדשה לתושבי שכונת רמת בית שמש ה'. מאוחדת חנכה את המרפאה לרווחת התושבים, זאת בנוסף להתפתחות הענפה של מאוחדת בהתאם להתאכלסות המרובה בשכונה וסביבותיה. במרפאה החדשה ברחוב השלושה יינתנו שירותי רפואה ראשונית, שירותי מעבדה, אחיות ומזכירות. המרפאה החדשה מצטרפת למרפאה שחנכה מאוחדת לפני מספר חודשים ברמת בית שמש ד'.

 

-מבט שיווקי-

פינתו של הפרסומאי נתי לבקוביץ על כל מה שזז בתעשיית הפרסום החרדית. במסגרת הפינה מנתח הפרסומאי נתי לבקוביץ את הקמפיינים המובילים והמעניינים במגזר, וחושף למאזינים את המתרחש מאחורי הקלעים בתעשיית הפרסום החרדית. הפרסומת המיוחדת של הגמ"ח המרכזי והעימות בין קופות החולים | מיוחד

התשדיר המנצח

שבוע שעבר השקנו כאן בתוכנית את מצעד התשדירים שלנו "התשדיר המנצח"  כפי שצפינו התחרות חוללה סערה בקרב המאזינים שהצביעו בהמוניהם בתיבה הקולית ובבוט. וכעת נשבור את המתח ונבשר לכם על התשדיר המנצח הראשון בתולדותיה של התוכנית השיווקית, מבין ארבעת התשדירים שהתחרו שבוע שעבר

לתואר התשדיר המנצח אתם בחרתם בתשדיר הבא>>>

video
play-sharp-fill
התשדיר של עינית

חדש על המדף

 

יום החמין הישראלי: חברת טעם הטבע  מקדישה את זו השנה השניה את יום חמישי הראשון של חודש ינואר  ליום החמין הישראלי.

גולדיס – מעדניית הבית לאוכל יהודי עשיר, מציעים מגוון חלות, מאפים, עוגות ועוגיות, אף ללא תוספת סוכר. תחת קטגורית הסלטים מבחר עצום של סלטים חיים ומבושלים במגוון סגנונות תיבול. מבחר דגים לכבוד שבת בהגשות שונות ומיוחדות.

מנות עיקריות במבחר ענק של בשרים ועופות ברמת הגשה מוקפדת, מרקים ואלמנטים משלימים. והכל בכשרות: בד"ץ העדה החרדית. סניפי גולדיס'; בירושלים – רחוב עזרת תורה 18, ובבני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.

קפה קר בטעם חורפי – אגוזי לוז, של חברת תנובה. סדרת הקפה הקר בכוסות של תנובה, היא היחידה בישראל שמבוססת על חלב טרי ולא על חלב עמיד. טעמים נוספים הקיימים בסדרה: קפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד. הסדרה כולה כשרה למהדרין והינה תחת ההשגחה הקפדנית של בד"צ ועדת מהדרין.

משקה המולטי החדש של דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק שני משקאות – משקה מולטי לבן בטעם טבעי, ומשקה מולטי במתיקות מעודנת עם צ'יה, ללא תוספת סוכר לבן  וללא ממתיקים מלאכותיים. המשקאות החדשים בסדרה, כוללים את הערכים התזונתיים שיש בדנונה מולטי וכמובן –סידן, ויטמין D, מגנזיום, אבץ וברזל.

מסורת השוקו בראש חודש: מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס שילבו את הקומבינציה המושלמת הזאת של השוקו עם המקופלת ביחד.  השוקו מקופלת – משקה חלב בטעם מקופלת מצטרף לקטגוריית משקאות החלב המפנקים בהשגחת בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר: התפוצ'יפס הוא פרווה. ב-7 באוקטובר, עם תחילת המלחמה, נסגר מפעל המלוחים של שטראוס הממוקם בשדרות, וייצור החטיפים האהובים ביניהם תפוצ'יפס, נעצר.  כעת, עם חזרת מפעל המלוחים לשגרה, משיק שוב המותג הכחול לבן את המהדורה האהובה לחודשיים בלבד: תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר – בכשרות בד"ץ עדה החרדית פרווה.

 



0 תגובות