רגע מפעים בתוך התופת: "אנשים ויתרו אחד לשני"

    הבמה שלך No Comments on רגע מפעים בתוך התופת: "אנשים ויתרו אחד לשני"

    שפרה בוכריס, קצינה במג"ב ואם ל-10 ילדים, סיפרה הבוקר בתוכנית 'הבמה שלך' בהגשת יונת קפלן, על הרגע המפעים שחוותה בתוך התופת: "היינו עם רכב קטן, והעמסנו הרבה אזרחים שנמלטו מהאירוע ברעים, וכבר לא היה מקום כי הרבה היה צר מלהכיל, והסגן שלי הפנה את תשומת ליבי שאנשים ויתרו אחד לשני על מקום ברכב ההצלה שיכל לחלץ אותם מהתופת תחת הכדורים השורקים. יש לי צמרמורת מלהיזכר מזה"

    צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שפרה בוכריס, קצינה במג"ב ואם ל-10 ילדים, שוחחה עם יונת קפלן בתוכנית 'הבמה שלך' ושיתפה בטיפים להצלחה: "להתמקד רק במה שחשוב, לחפף בכל מה שפחות חשוב. להחליט מראש ולבחור את סדר העדיפויות. הטיפ השני זה ליהנות מהעשייה".

    לדבריה: "כל עם ישראל מאבד מידי יום, ההותר לפרסום מפלח את לב העם, לי יותר קל כי אני על מדים ועם נשק. זה נותן משמעות וזה מקל עליי. כל בוקר לפני שאני יוצאת לעבודה אני אומרת להם כמה שאני אוהבת אותם, אנחנו צריכים להתמקד באהבה ופרגון הדדי. בסוף האויבים שלנו הם מבחוץ ולא מפנים".

    על ה-7 באוקטובר: "היינו עם רכב קטן, והעמסנו הרבה אזרחים שנמלטו מהאירוע ברעים, וכבר לא היה מקום כי הרבה היה צר מלהכיל, והסגן שלי הפנה את תשומת ליבי שאנשים ויתרו אחד לשני על מקום ברכב ההצלה שיכל לחלץ אותם מהתופת תחת הכדורים השורקים. יש לי צמרמורת מלהיזכר מזה".

    לסיום, אומרת בוכריס: "אנחנו חייבים עוד הרבה אורך רוח כי זה ייקח עוד הרבה זמן. אנחנו צריכים להתחזק אחד עם השני".

    האזינו



    0 תגובות