סמ"ר עמית בונצל וסמ״ר עלמנאו עמנואל נפלו בלחימה

    חדשות קול חי No Comments on סמ"ר עמית בונצל וסמ״ר עלמנאו עמנואל נפלו בלחימה

    צה"ל מתיר הבוקר לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בלחימה העזה ברצועת עזה: סמל ראשון עמית בונצל, בן 22 משוהם, לוחם בסיירת צנחנים וסמל ראשון עלמנאו עמנואל פלקה, בן 22 מקריית גת, לוחם ביחידת דובדבן, שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב לפני יומיים. הי"ד

    לוויה צבאית צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: סמ"ר עמית בונצל בן 22, משוהם, לוחם וסמל מחלקה בסיירת צנחנים, חטיבת הצנחנים (35), נפל אתמול בקרב ברצועת עזה, וסמ״ר עלמנאו עמנואל פלקה בן 22, מקריית גת, לוחם ביחידת דובדבן חטיבת הקומנדו (89), נפטר אתמול מפצעיו לאחר שנפצע בקרב ב-5.12.23 בדרום רצועת עזה. הי"ד.

    עוד הותר לפרסום ישנם עוד 4 לוחמים שנפצעו קשה בקרבות בעזה.

    במקביל, צה"ל ממשיך להעמיק את פעילותו הקרקעית ברצועת עזה. כארבע אוגדות פועלות במעוזי חמאס בצפון הרצועה ומכתרות את חאן יונס בדרום הרצועה. המונים נטשו את העיר והחלו לנוע לרפיח בדרום.

    ובתוך כך, ה"וושינגטון פוסט" מדווח הבוקר: כי חמאס ניסה "להרדים" את ישראל. לפי העיתון, ארגון הטרור שנמנע מלירות לעבר ישראל מאז מבצע "שומר החומות", ניסה להציג את הרושם כאילו הוא מעוניין ברגיעה. הוושינגטון פוסט ציטט גורם ביטחון ישראל, שאמר כי פקידי חמאס סיפקו מידע מודיעיני על הג'יהאד האיסלאמי כדי לחזק את הרושם כי הארגון מעוניין בשקט ובשיתוף פעולה.



    0 תגובות