איש העדה הדרוזית: "יש כאן שתי מדינות"

    המהדורה המרכזית No Comments on איש העדה הדרוזית: "יש כאן שתי מדינות"

    רפיק חלבי, ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל למימרן ב'קול חי': "יש לנו בעיה של תכנון ובניה שחייבת להיפתר. יש כאן מדינת שתי מדינות: מדינת צה"ל ששם אין שום אפליה ושוויון מלא, אבל במדינת ישראל האזרחית יש אפליה, חוקים מפלים ופוליטיקה מכוערת"

    Rafik Halabi attend a protest of the Druze community for the government financial support they were promised by the government, outside the weekly government office at the Ministry of Foreign Affairs in Jerusalem, May 31, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** הפגנה דרוזים רפיק חלבי פולטיקאי מפגינים תושבים תמיכה כספית כסף צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:31
    08.06.24
    חדשות קול חי No Comments on ההסתערות, החילוץ וההודעה המרגשת | כך התנהל "מבצע ארנון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רפיק חלבי, ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על תחושות האפליה בקרב העדה הדרוזית. "אנחנו אזרחי המדינה ומחוייבים לשמור עליה כמו כל אזרח אחר. אני חושב שחוק קמיניץ הוא חוק קשה ופוגע. יש לנו בעיה של תכנון ובניה. המציאות הזאת חייבת להיפתר. הממשלה צריכה לגעת בנימי הנימים של הכאב ולפתור את הבעיות האלה".

    לדבריו: "יש היום דור צעיר של מפקדים בכירים בצבא שאותם לא יספקו הצהרות וסיסמאות. היום הובא לקבורה חלל שכמה מקרובי משפחתו הם אלופי-משנה". ומה לגבי גוף שיתכלל את נושא הדרוזים? "יש מנהלת כזו במשרד רה"מ אבל היא לא פעילה".

    עוד אמר חלבי: "יש כאן מדינת שתי מדינות: מדינת צה"ל ששם אין שום אפליה ושוויון מלא, אבל במדינת ישראל האזרחית יש אפליה, חוקים מפלים ופוליטיקה מכוערת".



    0 תגובות