בשורה: מגדל האשפוז החדש של שערי צדק יוצא לדרך

בנצי לייזרוביץ No Comments on בשורה: מגדל האשפוז החדש של שערי צדק יוצא לדרך

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, מנכ"ל רמ"י יענקי קוינט, ראש העיר ירושלים משה ליאון ומנכ"ל שערי צדק פרופ׳ עופר מרין סיכמו על הקמת צוות לתכנון מהיר של מגדל אשפוז חדש בן 18 קומות, שיתן מענה להתפתחות הדמוגרפית של מרחב ירושלים. מגדל האשפוז יכלול מנחת מסוקים ומרחבים מוגנים לתפעול בית חולים במצבי לחימה וחרום

שערי צדק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגדל אשפוז החדש בשערי צדק ירושלים יוצא לדרך: בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בלשכתו של שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף ובהשתתפות ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, מנהל רשות מקרקעי ישראל מר יענקי קוינט, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין, הוחלט על הקמת צוות משותף לקידום מהיר של תכנון מגדל אשפוז חדש במרכז הרפואי שערי צדק.

בפגישה סוכם כי צוות קידום הפרויקט שיכלול גורמים בכירים מטעם כל הגופים המעורבים יוקם בתוך חודש במטרה לבצע הליך תכנון מהיר של מגדל האשפוז החדש בצמוד לקמפוס הקיים של המרכז הרפואי שערי צדק, בשטח שהיה מגרש האימונים של קבוצת בית"ר ירושלים.גולדקנופף - שערי צדק

מדובר על מגדל אשפוז בגובה 18 קומות, הכולל מחלקות אשפוז מוגנות לשעת חרום ומנחת מסוקים, במטרה לתת מענה רפואי להתפתחות הדמוגרפית הגדולה שעברה ועוברת ירושלים וסביבותיה בעשרות השנים האחרונות – ירושלים, בית שמש, גבעת זאב, ביתר עילית, גוש עציון, בנימין, חבל מודיעין ועוד.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: ״כמות התושבים בירושלים בירת ישראל גדלה באופן משמעותי ועלינו לתת מענה גם בהיבטי התשתית של צרכי בריאות התושבים. המלחמה לימדה אותנו על החשיבות של מבני רפואה ממוגנים והצורך של מנחת מסוקים שיוכל לאפשר הטסה של פצועים באופן מהיר שיציל חיים. אני מודה לראש העיר, מנכ״ל רמ״י ולמנהל המרכז הרפואי שערי צדק על ההירתמות ושיתוף הפעולה. נמשיך לפעול לטובת אזרחי ישראל ותושבי ירושלים״.

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים נמצאת בגל אדיר של התרחבות ושגשוג ובימים אלו אנו מציינים יותר ממיליון התושבים שמתגוררים בעיר. פנינו לעתיד בהכשרת מקומות תעסוקה, הרחבת התשתיות, וכמובן ייצור המענים הרפואיים העתידיים לרבבות תושבי העיר. בית חולים שערי צדק הוא מוסד ירושלמי וותיק והוא ניצב בחזית הרפואית של העיר ומעמדו נחשב גם ברמה עולמית. אנחנו מתכוונים להמשיך ולפתח את כלל התשתיות למענם של כלל תושבי ירושלים, ולהמשיך ולפתח את העיר ולהצעידה קדימה".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין: "שערי צדק הוא המרכז הרפואי המתפתח ביותר בעשור האחרון בישראל, הפך לאחד מבתי החולים הגדולים והמבוקשים בארץ עם מרכזי מצויינות מובילים בכל התחומים הרפואיים ומהווה מרכז-על מוביל לטראומה.

הקמת מגדל האשפוז היא קריטית כדי שנוכל לתת מענה לתושבי כל מרחב ירושלים רבתי בשנים הקרובות ולהמשיך ולפתח את המצויינות הרפואית והטיפול האנושי והמסור שמאפיינים את שערי צדק כבר 122 שנים.

אני מודה לשר השיכון, לראש העיר ירושלים למנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ולכל הגורמים שנרתמו יחד איתנו לפיתוח והרחבת שערי צדק ושירותי הבריאות בירושלים".

יענקי קוינט מנכ״ל רמ״י: "רשות מקרקעי ישראל מקדמת את פיתוח והרחבת בתי החולים בירושלים. רמי תוביל תכנון משולב בעמק ציון למגורים, תעסוקה והרחבת בית החולים שערי צדק".



0 תגובות