"ביום שסינוואר ימות העבודה תהיה קלה הרבה יותר" | תמונת מצב

    מהדורת הבוקר No Comments on "ביום שסינוואר ימות העבודה תהיה קלה הרבה יותר" | תמונת מצב

    הפרשן הצבאי של קול חי קובי פינקלר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם': "לפנות בוקר החל תמרון משותף עם חיל האוויר שיתמקד גם בחאן יונס שבדרום הרצועה. מוצאם של סינואר ודף הוא בחאן יונס, זהו קן הצרעות של דרום הרצועה"

    מנהיגי חמאס הנייה סינוואר צילום: פלאש 90
    14:43
    02.06.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנהג התפרץ למסילת הרכבת וניצל ברגע האחרון • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשננו הצבאי קובי פינקלר בסקירת המצב בזירות בלחימה ברצועת עזה, הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "צה"ל השלים את כיבוש צפון העיר עזה. מאוחר יותר הושלמה גם כיבוש בית החולים שיפא, וכעת הוא פועל ממערב למזרח, להתקדם מעומק הרצועה לכיוון הגבול. בימים אלו הוא פועל בכוחות גדולים בשכונת זיתון. ב-5 שנים הקרובות לא יוכלו לחזור לגור בעזה. התשתיות בעיר הרוסות לחלוטין. כעת מתכוננים לקראת הלחימה בסאג'עיה שבצוק איתן גבתה מאיתנו מחירים קשים. צה"ל נערך באמצעות איסוף מידע רב ככל האפשר על מערך המינהור בשכונה. באחד המוצבים נמצא מידע רב ערך שבזכותו כבר הגענו למחבלים רבים".

    לדבריו: "לפנות בוקר החל תמרון משותף עם חיל האוויר שיתמקד גם בחאן יונס. גם שם יעבדו בדומה לעיר עזה עצמה. פינוי התושבים והפצצת העיר. מוצאם של סינואר ודף הוא בחאן יונס, זהו קן הצרעות של דרום הרצועה. ביום שסינואר ימות העבודה תהיה קלה הרבה יותר". ולסיום, אומר פינקלר: "תהיה עסקה ככל הנראה, הפוגה של מספר ימים שבכל יום משוחררים עוד ועוד חטופים".

    האזינו



    0 תגובות