"גיבוי מוחלט": שר החוץ נפגש עם שרת החוץ הגרמנית

שלמה ריזל No Comments on "גיבוי מוחלט": שר החוץ נפגש עם שרת החוץ הגרמנית

קואליציה בינ״ל לשחרור כל החטופים: שר החוץ אלי כהן נפגש עם שרת החוץ של גרמניה בביקורה השלישי בישראל מאז השבעה באוקטובר. השר כהן הזמין את השרה למפגש של שרי החוץ להם אזרחים המוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה. השר כהן הדגיש כי יש לגבש חזית אחידה נגד הטרור הפלסטיני ולייבש את מקורות המימון שלו באירופה ובעולם, כפי שעשתה גרמניה לאחרונה נגד ארגון סמיידון

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש הערב עם שרת החוץ של גרמניה אנלנה ברבוק. זהו ביקורה השלישי של שרת החוץ הגרמניה בארץ וביקור רביעי של בכיר מגרמניה מאז פרוץ הלחימה.

השרים שוחחו בין היתר על תוצאות שיחותיה של ברבוק באזור, ודרכים לקדם את שחרורם של כלל החטופים הישראלים הנתונים ברצועת עזה.

שר החוץ אלי כהן: "ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד שלא יהווה שום איום, לא כעת ולא בעתיד על אזרחי ישראל. גרמניה עומדת לצד ישראל מהשבעה באוקטובר, הביעה את מחויבתה לביטחון ישראל ואת תמיכתה בזכותנו להגן על עצמנו.
ביקשתי מידידתי, שרת החוץ של גרמניה, להמשיך ולתמוך בישראל, גם בזירות הבינלאומיות, על מנת לאפשר לנו לסיים את העבודה, להכחיד את שלטון הטרור של חמאס הגרוע מדעא"ש ולהשיב את חטופינו הנמצאים בעזה בריאים ושלמים.
על הקהילה הבינ״ל לשלב כוחות ולהביא להחזרת כל החטופים למשפחותיהם".



0 תגובות