ח"כ אשר: "שיקצצו לחרדים כפי שמקצצים לענף הספורט"

המהדורה המרכזית 3 Comment on ח"כ אשר: "שיקצצו לחרדים כפי שמקצצים לענף הספורט"

ח"כ יעקב אשר זועם על החלטת האוצר לקצץ בתקציבי מוסדות החינוך החרדיים על רקע המלחמה. בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' הוא תוקף: "אותם פקידי אוצר שמדליפים ומתסיסים נגד החרדים, הם אלו שאשמים במחדל שהכספים שהוסכמו לא הוכנסו לבסיס התקציב". לדבריו: "רוב הציבור במדינה לא נגד החרדים. יש אחדות בעם והיא חשובה. הציבור החרדי הוא ציבור של חסד, של רגש לזולת ושל ערבות הדדית"

יעקב אשר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יעקב אשר, שוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' ושיתף: "עבר עלינו חודש מאוד אינטנסיבי של חקיקה. דחיית הבחירות לרשויות המקומיות על כל המסתעף, חוקי תיכנון ובנייה להאצת התקנת ממ"דים, ומאבק גם מול יוקר המחיה. אנחנו בקשר מתמיד מול רשויות הדרום והרשויות הקולטות. למעלה משבוע וחצי ניהלנו דיונים והיום הגענו להסכמות מול רשות האוכלוסין למתווה מיוחד שייתן מענה למצוקה בענף הבנייה ויאפשר כניסת עובדים זרים בצורה רחבה וחלקה".

אשר התייחס לעצירת הזרמת התקציבים למערכות החינוך החרדיים ואמר בזעם: "אם יהיה קיצוץ רוחבי ושוויוני בכל משרדי הממשלה, מקובל עלינו שיקצצו גם בתקציבים שלנו. אבל מה שעשו עד עכשיו זה מעשה שלא ייעשה. השאירו תקציב מוסדר למורים ומוסדות תחת הכותרת של הסכם קואליציוני וכעת מבטלים אותו. אותם פקידי אוצר שמדליפים ומתסיסים נגד החרדים, הם אלו שאשמים במחדל שהכספים שהוסכמו לא הוכנסו לבסיס התקציב. שיקצצו לנו בדיוק כפי שמקצצים לענף הספורט".

לסיום, אמר אשר על ארגוני החסד ועמותות הסיוע במגזר החרדי: "רוב הציבור במדינה לא נגד החרדים. יש אחדות בעם והיא חשובה. הציבור החרדי הוא ציבור של חסד, של רגש לזולת ושל ערבות הדדית. כולם מתפללים ואנו מאמינים שזה מה ששומר על עם ישראל".

האזינו



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אולי ח"כ אשר יסביר לציבור איך יתכן שהפקידים שולטים על הציבור במקום נבחרי הציבור שאמורים לשלוט ??
    הפקידים היו מעיזים לקצץ גם לחכי"ם ???
    החכי"ם אשמים בזה שהפקידים שולטים
    ובדיוק על זה נאמר
    שהגולם קם על יוצרו

  2. 2

    חבל על הזמן. הרי אנחנו מכירים אתכם החכ"ים החרדים הפראיירים הלאומיים.
    בסוף יקצצו רק לנו – שק החבטות של מדינת החבטות של כל העולם.
    אם יקצצו זה יעלה לכם ביוקר בבחירות. יש לא מעט אברכים שלא יצביעו לכם כאות מחאה להתנהגות הגלותית שלכם. הציבור החרדי לא כפוף קומה כמוכם! בנפשנו הדבר!

    1. חותם על כל מילה.
      בסופו של דבר מה שמעניין אותם זה השכר שלהם שבו אין קיצוצים. יש רק תוספות.
      אני כבר מזמן הפסקתי להצביע.
      יש מספיק פרייארים אחרים.