הפגנה נגד ישראל: ח"כ לשעבר נעצרו בדרכם לאירוע

מוטי הלפרין No Comments on הפגנה נגד ישראל: ח"כ לשעבר נעצרו בדרכם לאירוע

המשטרה עצרה את יו"ר ועדת המעקב של ערביי ישראל וחה"כ לשעבר מוחמד ברכה, בדרכו לעצרת נגד ישראל בנצרת שעלולה לטענת המשטרה, להוביל להסתה ופגיעה בשלום הציבור. אחריו, גם חברי הכנסת לשעבר, גם חנין זועבי וסמי אבו-שחאדה נעצרו הבוקר

הפגנה נגד ישראל צילום: Tomer Neuberg/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה עצרה את ראש ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל מוחמד ברכה לאחר שהודיע על כוונתו להשתתף בהפגנה בנצרת נגד המלחמה. לדברי המשטרה מדובר בהפגנה שעלולה להוביל להסתה ופגיעה בשלום הציבור. עוד מסרה המשטרה "בימים אלו, בהם מדינת ישראל נמצאת במצב לחימה – מצופה מכל אזרח ישראלי לכבד את החוק ולהקשיב להנחיות המשטרה.

כזכור, ברכה סרב לגנות את הטבח שביצעו אנשי חמאס. שלושה ימים אחרי הטבח שביצע חמאס, שעד היום לא גינה, אמר ח"כ לשעבר מוחמד ברכה בראיון לתקשורת: "ישראל משחקת תמיד כקורבן, ותמיד עושה טבח בעם הפלסטיני, הזדמנות טובה למדינות הערביות לראות עם מי הן עושות הסכמי שלום".

אחריו, גם חברי הכנסת לשעבר חנין זועבי וסמי אבו-שחאדה נעצרו הבוקר בדרכם לאותה הפגנה בנצרת נגד פעולות ההגנה העצמית אותה עושה צה"ל ברצועת עזה בהשמדת קיני הטרור הרצחניים.

מדוברות המשטרה נמסר כי לפני זמן קצר (9/11/23) שוטרי מחוז צפון עכבו לחקירה חבר בועדת המעקב, אשר בניגוד להנחיות המשטרה, מנסה לארגן הפגנה שעלולה להוביל להסתה ופגיעה בשלום הציבור.

בימים אלו, בהם מדינת ישראל נמצאת במצב לחימה, האווירה בציבור מתוחה מאוד. החטופים שלנו עדיין לא שבו, והשוטרים עמוסים במשימות – מצופה מכל אזרח ישראלי לכבד את החוק ולהקשיב להנחיות המשטרה. משטרת ישראל לא תאפשר כל ניסיון להפר את שלום הציבור או ניסיון להסתה, ותנקוט ביד קשה כנגד כל מי שינסה לעשות זאת.

מפלגת חד״ש בתגובה לעיכובם של חכ״ל מוחמד ברכה, וחברי ועדת המעקב: "מתקפה של ממשלת בן-גביר-נתניהו על ההנהגה המוסכמת של הציבור הערבי היא מתקפה על הציבור הערבי במטרה לעורר מתיחויות בין יהודים וערבים, ולהשתיק את הקולות שקוראים לשלום ולעצירת המלחמה. ברכה הקדיש את חייו למאבק יהודי ערבי נגד הכיבוש ולמען שיוויון ושותפות אמיתית"

 



0 תגובות