פרשן העולם הערבי: למרות ההצלחה בעזה – לא ננצח

    מהדורת הבוקר 2 Comment on פרשן העולם הערבי: למרות ההצלחה בעזה – לא ננצח

    אבי יששכרוף, פרשן לענייני ערבים ב'מהדורת הבוקר': "כוחות צה"ל פועלים בסביבת בית החולים שיפא בעזה, עבדתי המון בעזה וזה הישג יפה, השלטון המרכזי בעזה הושמד. אבל אם נהיה כנים, אחרי הזוועה לא נצא וידינו על העליונה. לו היינו מכריעים ומצליחים גם לשחרר את השבויים מילא, אבל כעת נראה שיש כבר שעון מדיני שמתקתק.

    יששכרוף. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:58
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on קשה לפרגן? כך הגיב ראש האופוזיציה אחר מבצע אנטבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן לענייני ערבים ב'ידיעות אחרונות' ובערוץ וויינט, אבי יששכרוף בראיון אצל בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "כוחות צה"ל פועלים בסביבת בית החולים שיפא בעזה, עבדתי המון בעזה וזה הישג יפה, השלטון המרכזי בעזה הושמד. אבל אם נהיה כנים, אחרי הזוועה לא נצא וידינו על העליונה"

    עוד הוסיף: "לו היינו מכריעים ומצליחים גם לשחרר את השבויים מילא, אבל כעת נראה שיש כבר שעון מדיני שמתקתק. לדעתי מה שהמדינאים אומרים שהם לא מתרגשים – זה רק מהשפה ולחוץ"

    "יש לנו בת ברית מאוד טובה, מתייצבים לצידנו בנחרצות. ארה"ב שמביאה לכאן נושאות מטוסים, צוללת גרעינית וכמויות נשק מטורפות, אנחנו לא יכולים לומר להם לא. יש משם לחץ להפסקת אש הומניטרית, ולתכנון היום שאחרי בעזה".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בסוף השבויים יחזרו. הדבר הגדול זה חמאס מפורק ומושמד

    2. 1

      במידה וחמאס לא יושמד ועזה לא תחזור להיות חלק מארץ ישראל – ביבי לא יעלה לשלטון שוב. הוא יפחד על הכסא שלו יותר מכניעה ללחצים אמריקאיים.
      כך לפי דעתי..