ראש הממשלה נתניהו נפגש עם השגרירים הזרים בישראל

שלמה ריזל No Comments on ראש הממשלה נתניהו נפגש עם השגרירים הזרים בישראל

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם כל שגרירי החוץ המוצבים בישראל. לאחר ששוחח אתמול עם נשיאת הצלב האדום אמר לשגרירים: "תימכו בדרישת ישראל לשחרור מידי של החטופים והפעילו לחץ על קטאר"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום מפגש מיוחד בקריה בת"א, בהשתתפות כ-80 שגרירי מדינות. השגרירים הביעו את תמיכתם בישראל וציינו כי יפעלו, כל אחד במדינתו, שמה שקרה כאן ב-7 באוקטובר לעולם לא יישכח.

ראש הממשלה נתניהו לשגרירים: ״מה שאנחנו רואים זה מאבק רחב יותר בין ציוויליזציה לברבריות. את הברבריות מוביל ציר טרור המובל על ידי איראן, והוא כולל את חיזבאללה, חמאס, החות'ים ועושי דבריהם האחרים. הם רוצים להחזיר את המזרח התיכון ואת העולם כולו לתקופה חשוכה. הם מבקשים לטרפד כל התקדמות לעבר השלום, ואת הקדמה וההבטחה שהיו לנו בהסכמי השלום הצומחים עם שכנינו הערבים. אם הם לא יובסו, הם יכשילו את התהליך והם יסכנו את המזרח התיכון כולו. אם המזרח התיכון ייפול לידי ציר הטרור, אירופה תהיה הבאה בתור ואף אחד לא יהיה בטוח. לא מדובר במאבק מקומי, זהו מאבק גלובלי. הצורך הגדול ביותר הוא להביס את הציר הזה.

אנחנו עכשיו נלחמים את המלחמה הזאת נגד חמאס בעזה. אין תחליף לניצחון. אנחנו נביס את חמאס. אנחנו נפרק את חמאס. נציע לאזרחים בעזה ולכל עמי המזרח התיכון עתיד אמיתי, עתיד של הבטחה ותקווה. אך לשם כך, אנחנו מוכרחים לנצח. יש לנו את הרצון ויש לנו את הכוח להשיג את זה. אנחנו ננצח. אנחנו מאמינים שכל כוחות הציוויליזציה צריכים לתמוך בנו במאמץ הזה, משום שהמאבק הזה הוא המאבק שלכם, והניצחון שלנו הוא הניצחון שלכם".

במענה לשאלה כיצד ניתן לסייע לישראל אמר ראש הממשלה:

"ראשית, לעמוד לצדה של ישראל. על כל המדינות המתורבתות לעמוד עם ישראל, משום שזה מאבק משותף לכולנו. כפי שאמרתי, המאבק שלנו הוא המאבק שלכם, והניצחון שלנו הוא הניצחון שלכם.

שוחחתי אתמול עם נשיאת הצלב האדום וביקשתי ממנה להיות מעורבת באופן אישי במאמץ שאנחנו מדברים עליו עם הצלב האדום מהיום הראשון של המלחמה. מדובר על דרישה לשחרור החטופים באופן מיידי וללא תנאים, גישה לחטופים ומידע בנוגע לחטופים – דברים שהחוק ההומניטרי הבינלאומי דורש, וחמאס מפר גם את אלה.

אתם צריכים לתמוך בדרישה הזאת ולדרוש את זה בעצמכם גם בכל יום. אנחנו רוצים שחרור ללא תנאים של החטופים באופן מיידי. אנחנו רוצים את המידע עליהם. אנחנו רוצים שלצלב האדום תהיה גישה אליהם".



0 תגובות