ראש אגף המודיעין: "כשלנו, אני נושא באחריות"

    קובי פינקלר 1 Comment on ראש אגף המודיעין: "כשלנו, אני נושא באחריות"

    ראש אמ"ן, אלוף אהרון חליוה: "אמ"ן תחת פיקודי כשל, ולא עמד במשימה החשובה ביותר שלו – מתן התרעה למלחמה. אני הנושא באחריות העליונה לכך. זו מלחמת אין ברירה – היא לא מלחמה קיומית"

    21:29
    12.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' הכהן: "ההימנעות ממשל צבאי בעזה היא תקלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש אגף המודיעין בצה"ל, אלוף אהרון חליוה, התייחס היום (רביעי) לכישלון המודיעיני ולאחריותו למחדל, בטקס סיום קציני מודיעין: "חלפו למעלה משלושה שבועות מאז אותה שבת שחורה, חג שמחת תורה, בשבעה באוקטובר, בה פתח חמאס במתקפת טרור רצחנית, אכזרית ונפשעת על מדינת ישראל.

    חליוה הבהיר: "אמ"ן תחת פיקודי כשל, ולא עמד במשימה החשובה ביותר שלו – מתן התרעה למלחמה. כעומד בראש הארגון, אני הוא הנושא באחריות העליונה לכך, כפי שהדגשתי החל מיומה הראשון של המלחמה".

    עוד הוסיף האלוף: "אנחנו מתמודדים עם אויבים גם מצפון וממזרח, מקרוב ומרחוק. אנשי אמ"ן מכל המערכים – האיסוף, המחקר, המבצעים והמטה, בשטח, במכלולים ובבסיסים, שותפים מרכזיים במערכה, בהגנה ובהתקפה.

    "זו מלחמת אין ברירה. היא לא מלחמה קיומית. קיומה של מדינת ישראל לא מונח על הכף. אולם, זוהי מלחמה על אופן הקיום שלנו כאן. על השבילים והשדות, על חיי השגרה, על גני הילדים ועל בתי הספר ועל היכולת שלנו, של ילדינו ושל נכדינו, לחיות בארצנו בביטחון, בשלום ובחירות דורות קדימה.

    "ידעו כל אנשי אמ"ן שפועלים במסירות, לילות כימים, בכל הזירות והגבולות – הגיבוי שלי לכם הוא מלא ומוחלט. אני הגב שלכם, הישארו ממוקדים במשימה. אין לנו אמ"ן אחר ואין לנו צה"ל אחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אבל מה עם כל אזור איוש ורמאאלה שמתחמם יש דיווחים מטרידים של התארגנות מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית עם תיעודים על אימונים של פשיטות כמו שהיה בשמחת תורה רחמנא ליצלן למה אף אחד לא עושה עם זה משהו?? ה' ישמור עלינו רק הוא 😭