חיים רמון קורא לרמטכ"ל להתפטר: "כשל בטבח ובמלחמה"

    אבי מימרן No Comments on חיים רמון קורא לרמטכ"ל להתפטר: "כשל בטבח ובמלחמה"

    השר לשעבר חיים רמון לאבי מימרן: "אפשר היה ללכת על רפיח ועל ציר פילדלפי במלואו. הפרשנים והכתבים לא שאלו את השאלות, גיבו את הצבא והקבינט אישר את התוכניות של הצבא במקום להתווכח. חמאס שולט בסיוע ההומניטרי, בחלוקה, במים. האסטרטגיה כושלת. אני אומר לרמטכ"ל שכשל בטבח ובמלחמה לפנות את מקומו"

    חיים רמון צילום: פלאש 90
    16:54
    23.05.24
    שלמה ריזל No Comments on נתניהו מכחיש שהוזהר מפני חמאס: "ההערכות היו הפוכות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    השר לשעבר חיים רמון, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ומתח ביקורת קשה על הדשדוש במלחמה: "ממשלת ישראל הטילה על הצבא משימות למוטט את החמאס צבאית ואזרחית ולהחזיר את החטופים. אף אחד מהן לא בוצעו.

    "שבעה חודשים אחרי, חמאס קיים צבאית, שולט אזרחית ואנחנו בגלל החלטה שמוציאים את הכוחות ולא כובשים את עזה נאלצים בימים אלה לכבוש את ג'באליה וזייתון פעם שלישית ועוד מתגאים בכך. הקבינט והמטכ"ל אחראים לכך שלא ניצחנו. היינו צריכים לכבוש את הרצועה ולהקים ממשל צבאי זמני".

    עוד הוסיף רמון: "אפשר היה ללכת על רפיח ועל ציר פילדלפי במלואו. אבל הפרשנים והכתבים לא שאלו את השאלות, הם גיבו את הצבא. והקבינט אישר את התוכניות של הצבא במקום להתווכח".

    "חמאס שולט בסיוע ההומניטרי, בחלוקה, במים. רק אתמול חמאס התעללו בשלושה עזתים וירו בהם כי הם 'גנבו' סיוע הומניטרי. אני מחכה שמישהו יגיד לי שאני טועה. האסטרטגיה כושלת. אני אומר לרמטכ"ל שכשל בטבח ובמלחמה לפנות את מקומו".



    0 תגובות