אירוע קשה: חייל נהרג ו-2 נפצעו בהתהפכות טנק בצפון

קובי פינקלר No Comments on אירוע קשה: חייל נהרג ו-2 נפצעו בהתהפכות טנק בצפון

עצוב: – רס״ל (במיל') ינון פליישמן בן 31, מירושלים, לוחם שריון בגדוד 71, עוצבת הברק, נהרג אמש כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ. בנוסף, באירוע זה קצין צה״ל במילואים ולוחם במילואים מעוצבת הברק נפצעו באורח קשה. משפחות הלוחמים עודכנו ע"י צה"ל

ינון פליישמן ז"ל. נהרג בהתהפכות טנק בצפון במהלך מלחמת חרבות ברזל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל מסר הבוקר כי רס״ל (במיל') ינון פליישמן בן 31, מירושלים, לוחם שריון בגדוד 71, עוצבת הברק, נהרג אמש כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ. בנוסף, באירוע זה קצין צה״ל במילואים ולוחם במילואים מעוצבת הברק נפצעו באורח קשה. משפחות הלוחמים עודכנו ע"י צה"ל.

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי הובאו אתמול בערב ארבעה פצועים מאירוע אחד, מתוכם שניים במצב אנוש. למרבה הצער, במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה) נקבע מותו של אחד הפצועים, בן 31 מירושלים.

כמו כן הובא מטופל בן 33, תושב הצפון, במצב אנוש, כשהוא מחוסר הכרה. הוא הוכנס בדחיפות לניתוח נוירוכירורגי, שבסיומו הועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי ונשימתי. מצבו עדיין אנוש והוא מורדם ומונשם.

פצוע בן 28 מחיפה מאושפז אף הוא במחלקה לטיפול נמרץ, במצב בינוני.

פצוע רביעי, בן 26 מעפולה, מאושפז במחלקה כירורגית במצב קל.

"אנו משתתפים בצער המשפחה על מות יקירה ומאחלים החלמה מלאה לפצועים" מסרו מהמרכז הרפואי.

עד כה הובאו למרכז הרפואי לגליל 348 נפגעים ופצועים מאז תחילת הלוחמה, רובם שוחררו לבתיהם או לבתי חולים אחרים

מהמועצה המקומית אפרת נמסר כי היא קיבלה לפנות בוקר בצער רב את הידיעה על נפילתו של ינון פליישמן. לדבריה: "ינון נפל בעת מילוי תפקידו בגבול הצפון הותיר אחריו את רעייתו נועה, ובנו הקטן זיו. כמו כן הותיר את הוריו בני ומיכל משכונות הגפן ואחיו דניאל, אבישי, רחל, שלומית ושילה. המועצה שולחת תנחומים למשפחה פליישמן המורחבת. וכלל אנשי המקצוע מטעמה מלווים את המשפחה בשעה קשה זו. הלוויה תתקיים בשעות הצהריים בהר הרצל בירושלים, למועד ההלוויה המדויק תצא הודעה נפרדת. יהי זכרו ברוך" לשון ההודעה.



0 תגובות