יד ביד: ח"כ פגשו בעמיתיהם מדנמרק שחיזקו את ידם

שלמה ריזל No Comments on יד ביד: ח"כ פגשו בעמיתיהם מדנמרק שחיזקו את ידם

חברי הכנסת יוראי להב-הרצנו, משה רוט, עידן רול ומיכאל ביטון קיימו היום שיחת וידיאו עם עשרה חברי פרלמנט מדנמרק, ממגוון סיעות. יו"ר ועדת החוץ של דנמרק, מייקל אסטרופ-ג'נסן, אמר כי הפרלמנט הדני השמיע קול חזק וברור התומך בישראל ובזכותה להגן על עצמה. חבר הפרלמנט ראסמוס סטוקלונד הביע תנחומים בשם הפרלמנט הדני לעם בישראל

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי פרלמנט מדנמרק: "אנחנו משמיעים קול חזק וברור למען ישראל". חברי הכנסת יוראי להב-הרצנו, משה רוט, עידן רול ומיכאל ביטון קיימו היום שיחת וידיאו עם עשרה חברי פרלמנט מדנמרק, ממגוון סיעות.

יו"ר ועדת החוץ של דנמרק, מייקל אסטרופ-ג'נסן, אמר כי הפרלמנט הדני השמיע קול חזק וברור התומך בישראל ובזכותה להגן על עצמה. חבר הפרלמנט ראסמוס סטוקלונד הביע תנחומים בשם הפרלמנט הדני לעם בישראל והתעניין במצב הלכידות בחברה הישראלית.

יו"ר קבוצת הידידות הבין פרלמנטרית ישראל-דנמרק, ח"כ להב-הרצנו אמר: "אנחנו אבלים על אובדן החיים הנורא ועל מאות החטופים והנעדרים, אבל מאוחדים ומלוכדים בנוגע לצורך בביטחון ובחיים שלווים לאזרחינו. מדינה שלמה טרופת שינה כתוצאה מפשע נגד האנושות שבוצע בנו".

ח"כ רול: "התמיכה שלכם בנו אינה מובנת מאליה. המערכה ברשתות החברתיות איננה סימטרית; ישראל מקפידה על מידע אמין ובדוק, גם אם לוקח זמן לאמת אותו. בו בזמן שהחמאס מפיץ ללא הרף פייק מוחלט".

ח"כ רוט: "אנחנו מצפים מהעולם החופשי לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה ולזכור את המחויבות כלפי ישראל גם במהלכים בהמשך".

ח"כ ביטון: "המדיניות של 'שקט ייענה בשקט' נכשלה ולא תתקיים יותר. איראן תומכת בארגוני הטרור ומאפשרת להם להוות איום משמעותית לישראל. קיבלנו קריאת השכמה וכל העולם צריך להתעורר".



0 תגובות