שורה של אישומים ומעצרים בגין תמיכה בטרור במחוז ירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on שורה של אישומים ומעצרים בגין תמיכה בטרור במחוז ירושלים

בסיום חקירות של מחוז ירושלים, כתבי אישום נוספים צפויים בימים הקרובים כנגד חשודים שנעצרו בשבועיים האחרונים בחשד לעבירות הסתה, הזדהות ותמיכה בטרור. בין החשודים שצפויים נגדם כתבי אישום, שני עובדי תחנת דלק באזור ירושלים שפוטרו לאחר ששרו שירי שבח והלל לטרור בפני לקוחות במקום והזדהו עם הטבח במסיבה ברעים, טבח שאיים לבצע פיגוע במסעדה ממנה פוטר וסייעת בגן ילדים שפירסמה דברי תמיכה בטרור

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: נמשכת ההיערכות המבצעית המוגברת של המשטרה בירושלים, תוך טיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות. חמ"ל התודעה של מחוז ירושלים ממשיך כל העת לנטר ולטפל בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, לרבות הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור חמאס. עד כה ניטר חמ״ל התודעה עשרות רבות של פרסומים המעלים חשד להסתה ותמיכה בטרור.

בימים הקרובים, צפויים כתבי אישום נוספים נגד חשודים שחקירתם הסתיימה. בהם שני עובדי חנות בתחנת דלק באזור ירושלים, זאת לאחר שביום חמישי האחרון נעצרו על ידי המשטרה בחשד לעבירות הסתה ותמיכה במעשה טרור. כזכור על פי דיווח שהתקבל במשטרה, החשודים תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, התבטאו בפני אזרחים שהיו במקום באופן שמביע תמיכה בטבח המחריד שבוצע סמוך לרעים.

החשודים שנעצרו על ידי תחנת לב הבירה, הובאו לבימ"ש שדחה תחילה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם. בזכות נחישות ועקשנות המשטרה כי מדובר במקרה חמור בשעת מלחמה, הוגש ערר על ההחלטה לבימ"ש מחוזי שהפך את ההחלטה והורה על השארתם במעצר לטובת מיצוי החקירה בעניינם. בדיון נוסף שהתקיים ובמהלכו הוגשה הצהרת תובע נגדם, הוארך מעצרם של השניים ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 26.10.23, לטובת הגשתו של כתב האישום ע״י הפרקליטות.

במקרה נוסף שהיה, התקבל דיווח במשטרה על טבח במסעדה במרכז ירושלים (24, עיסאוויה) שפירסם דיברי הסתה ותמיכה בארגון טרור "חמאס" ואיים לבצע פיגוע במסעדה לאחר שפוטר מעבודתו. שוטרי תחנת שלם שפתחו בחקירה התחקו במהרה אחר החשוד שנעצר והועבר לחקירה. אתמול, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע וצפוי נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

בשני מקרים נוספים, שוטרי תחנת עוז סיימו חקירתם של 2 חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי מזרח ירושלים, האחת סייעת בגן ילדים בארנונה, שפירסמה תמונה והודעה ברשת חברתית עם דברי הסתה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון טרור חמאס והחשוד הנוסף, פירסם אף הוא דיברי הסתה לאלימות לטרור. אתמול, הוגשה נגדם הצהרת תובע בבימ"ש וצפוי נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

לצד כתבי אישום רבים שהוגשו ויוגשו בימים אלה, ביומיים האחרונים נעצרו על ידי תחנת שפט 2 חשודים נוספים שפירסמו דברי הסתה ותמיכה בטרור ומתנהלות חקירות נגדם.



0 תגובות