ח"כ לשעבר שחזה במדויק את מתקפת הפתע | ראיון מיוחד

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ לשעבר שחזה במדויק את מתקפת הפתע | ראיון מיוחד

חה"כ לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי שמועמדותו נפסלה בבג"ץ לאחר שניבא במדויק את המתקפה הרצחנית התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אין בדברים שלי אפס קצהו של גזענות ולכן לא הוגש נגדי כתב אישום עד היום. כתבתי במדויק מה שיקרה, הזכרתי את כל היישובים, בארי, נחל עוז"

מיכאל בן ארי צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי נפסל לפני מספר שנים בבג"ץ מהתמודדות לכנסת לאחר שכתב פוסט ברשת בה הוא ניבא במדויק את מתקפת הפתע הרצחנית. הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן הוא אומר: "אין בדברים שלי אפס קצהו של גזענות ולכן לא הוגש נגדי כתב אישום עד היום. אני כתבתי במדויק מה שיקרה, והזכרתי את כל היישובים, בארי, נחל עוז. נזכיר כי ועדת הבחירות אישרה את המועמדות שלי, היועמ"ש מנדלבליט התעקש וערער לבג"צ. את עופר כסיף הם הכשירו למרות הסתה ברורה לרצח חיילי צה"ל"

בן ארי האשים את תורת האיסלאם בטבח הנוראי, לדבריו: "האיסלאם המציא מחדש את הנאציזם במאה העשרים ואחת. הכול כבר מוזכר בקוראן. המוסלמים מצווים להשתלט על העולם. הבאים בתור הם מדינות אירופה. כל מי שלא מאמין באיסלאם צריך למות מבחינתם. האיסלאם מצווה לשחוט ילדים ולשרוף יהודים. הרמב"ם כתב: "לא קמה לנו אומה צוררת ממנה". אבל אפשר להכניע אותם כאשר מראים מולם כוח".

בן ארי סיים באומרו: "אסור לנו להתעלם מהמשימה שניתנה לנו. אנחנו חייבים לנקום בעזרת ה' ונרדוף אוייבנו ונשיגם".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כדאי לבדוק אם אפשר להעמיד את מנדלבליט למשפט על האשמות שווא בקדר לחכ לשעבר בן ארי