"עלינו למחות את זכר החמאס כמו את זכר עמלק"

המהדורה המרכזית 1 Comment on "עלינו למחות את זכר החמאס כמו את זכר עמלק"

ח"כ לשעבר ואל"מ במיל' מוטי יוגב, לשעבר ראש אוגדת עזה ומפקד יחידת מגלן – לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "השבת השחורה שעברנו היא חלק מפירות הביאושים של ההתנתקות, צריכים לחזור ליישובי גוש קטיף". לדבריו: "המסר שלנו הוא שאסור לנו להתנתק מחלקים בארץ הקדושה"

מוטי יוגב צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר, אל"מ במיל' מוטי יוגב, לשעבר ראש אוגדת עזה ומפקד יחידת מגלן, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מכל ההיבטים – שום הבטחה על ביטחון אישי שניתנה לאורך השנים לא עמדה במבחן. עלינו להשמיד את החמאס כשם שנצטווינו להשמיד את עמלק".

על היום שאחרי אומר יוגב: "אנחנו מצווים לשלוט על כל שטח בארץ ישראל. צריך להתחיל בחיסול כל שלטון צבאי ואז להעניק מידה מסוימת של סמכות למוכתרים מקומיים. בשלב הבא – ללא ספק צריך לחזור ליישובי גוש קטיף ולהתיישבות היהודית בחבל עזה".

לדבריו, "השבת השחורה שעברנו היא חלק מפירות הביאושים של תהליך ההתנתקות. המסר שלנו הוא שאסור לנו להתנתק מחלקים בארץ הקדושה".

יוגב הוסיף וטען כי "יש בלבנון אלפי טילים מדויקים שמכוונים לישראל, ואלמלא החטופים בעזה היה צריך להעתיק את כל כוחות צה"ל למערכה בצפון. אם אתה שואל מדוע מתמהמהים בכניסה הקרקעית – התשובה נעוצה במצב בגבול לבנון. אנחנו רוצים להגיע למערכה הגדולה מוכנים ככל האפשר למספר זירות לחימה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חמאס זה עמלק עצמו, עי’ שמואל פרק ג’