שערי צדק: הארובה המפורסמת עוטרה בדגלי ישראל

פנחס בן זיו 1 Comment on שערי צדק: הארובה המפורסמת עוטרה בדגלי ישראל

המרכז הרפואי שערי צדק ועיריית ירושלים תלו דגלי ישראל על הארובה המפורסמת של בית החולים. 2 הדגלים נתלו על 2 פאות הארובה באורך של 50 מ' כל אחד והם נראים למרחוק

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המרכז הרפואי שערי צדק ועיריית ירושלים תלו דגלי ישראל על הארובה המפורסמת של בית החולים. הדגלים נתלו לחיזוק המורל והגאווה הלאומית הישראלית, לעידוד תושבי ירושלים והמבקרים בה ולהזדהות עם משפחות הנופלים, הפצועים והחטופים.

2 הדגלים נתלו על 2 פאות הארובה באורך של 50 מ' כל אחד והם נראים למרחוק.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "דגלי הלאום הענקיים שנתלו על הארובה של שערי צדק הם מסר ברור שיוצא מבירת ישראל: עם ישראל חי! אנחנו חזקים, אנחנו מאוחדים ואנחנו ננצח. הדגלים מהווים גם מחווה של כבוד והזדהות עם משפחות הנופלים, הפצועים והחטופים. אנחנו חושבים עליהן כל הזמן, ואנחנו עושים הכל כדי לתמוך בהן. בערבות הדדית, ברוח הירושלמית – יחד ננצח!"

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין" "ישראל נמצאת במערכה קשה מאוד, ואנו במרכז הרפואי שערי צדק ערוכים כל העת ומעניקים טיפול וסיוע רפואי ונפשי לפצועים ולמשפחות. דגלי ישראל שתלינו וניראים כמעט מכל מקום בעיר משדרים את עוצמתנו כעם וכמדינה ושולחים מסר של ערבות הדדית, חיבוק חם וכח לכל תושבי ירושלים ומדינת ישראל. אני מודה לראש העיר משה ליאון ולצוות העירייה שחברו אלינו ויחד הרמנו את המשימה החשובה".

הפרויקט הופק בשותפות המרכז הרופאי שערי צדק ועיריית ירושלים ובוצע על ידי חברת מרופ אפ.ג'י.פי באמצעות צוות גלישה מראש הארובה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין על עם ישראל!!!!!!!!!!