נוכח המלחמה בדרום מכבידנט הקדימה את פתיחת המרפאה החדישה בחריש

נורית אפפלבוים No Comments on נוכח המלחמה בדרום מכבידנט הקדימה את פתיחת המרפאה החדישה בחריש

בתוך המרכז הרפואי הגדול של מכבי בחריש, שצפוי להיפתח בסוף החודש הנוכחי, נפתחה המרפאה החדישה והמתקדמת של מכבידנט המעניקה מגוון שירותים בתחומי בריאות השן. המרכז החדש משתרע על פני כ-1,700 מ"ר, ובו יסופקו על ידי מכבי מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשל המצב בארץ, הוקדמה פתיחת מכבידנט שכבר מספקת מענה לתושבים בכל עת על ידי צוות מומחים מובילים בתחום. מנכ"לית מכבידנט, גב' טוני כהן: "אנחנו לא נעצור ואני משבחת את הצוותים שלנו שעשו הכל כדי לתת שירות לתושבי חריש גם בתקופה המאתגרת".

בסוף החודש הנוכחי צפוי להיפתח המרכז הרפואי החדש של מכבי במרכז מור החדש, שד' דרך ארץ שבחריש. המרכז, שמשתרע על פני 1,700 מ"ר, יעמיד לטובת התושבים מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים, לרבות רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים, מרפאת אחיות, מעבדה, התפתחות הילד, פיזיותרפיה ותחנת טיפת חלב. בתוך המרכז שייפתח בימים הקרובים, החלה לפעול מרפאת מכבידנט החדשה והמרווחת שמציעה מענה בכל תחומי בריאות השן על ידי צוות מנוסה. כדי לא לעכב את הפתיחה נוכח המצב, נקבעו המזוזות במרכז הרפואי החדש באופן מצומצם שיאפשר תחילת פעילות מיידית.

מאז נפתחה ביום ראשון האחרון, מעניקה המרפאה שירות ייעודי לעשרות מטופלים בתחומי שונים של בריאות השן, בהם שיננית, שיקום וטיפולי שיניים לילדים. המרפאה, בעיצוב חדשני ומתקדם, מכילה חמישה חדרי טיפול עם מיטב הרופאים שנבחרו בקפידה רבה ומעניקים מגוון טיפולים מתקדמים לכלל הגילאים. בנוסף, רפואת השיניים לילדים ומערך השינניות הורחבו וכעת ישנה זמינות לתורים גדולה יותר עם פתיחת המרפאה באזור. במרפאה צוות ניהולי מקצועי שיהיה אוזן קשבת לצרכי המטופלים. בתקווה לימים שקטים יותר, צוות המרפאה עומד לשירותכם בין השעות 08:00-20:00. ניתן לתאם תורים דרך מוקד זימון תורים 6300* ודרך האתר.

מנכל"ית מכבידנט, גב' טוני כהן: "במהלך השנתיים האחרונות, פתחנו מרפאות רבות במכבידנט, אבל הפתיחה הזו היתה המרגשת מבין כולן. בתום שבוע קשה מנשוא בתולדות ישראל ובפתחו של שבוע חדש, קבענו מזוזה במרפאה החדשה בעיר חריש. הטקס היה מרגש ורווי דמעות של עצב ושל תקווה לימים טובים יותר ובכך הוכחנו, הלכה למעשה, שאנחנו לא נעצור. אני גאה בצוותים ובספקים שלנו שעשו הכל, כדי לתת שירות לתושבי חריש ולא עצרו את העבודה מפאת המלחמה. רק כך נראה לאויבנו שעם ישראל חי והוא כאן להישאר!"

מוביל השירות במכבי חריש, ר' שמעיה קליין: "עם סיום ההכנות לקראת הפתיחה הגדולה של המרכז הרפואי החדש, אנו שמחים לבשר על תחילת פעילותה של מרפאת מכבידנט הפועלת במרכז החדש. המרפאה, מרווחת וחדשנית, תספק את מלוא הצרכים של התושבים בכל עת בתחומי בריאות השן. המרפאה הייתה אמורה להיפתח בטקס חגיגי, אך בשל המצב הוחלט לפתוח את השירות באופן מיידי ולאפשר לתושבים לקבל שירות בכל עת עם זמינות מוגברת".



0 תגובות