המפכ"ל: "חייבים להראות את כמויות הנשק של המחבלים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל: "חייבים להראות את כמויות הנשק של המחבלים"

המפכ״ל בישיבת הערכת מצב: "העולם כולו צריך לראות ולהראות את כמות הנשק והאמל״ח הקטלניים שתפסה משטרת ישראל על מאות המחבלים שחוסלו ע״י כוחות המשטרה ולוחמי מג״ב"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים הבוקר ישיבת הערכת מצב שבה השתתפו כל חברי סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ובעלי תפקידים משמעותיים בימי הלחימה.

המפכ״ל הנחה את כלל המפקדים לרענן את המוכנות המבצעית של כלל הכוחות, בכל מחוזות המשטרה וזאת לנוכח ההתרעות לאירועי פח״ע.

המפכ״ל שיבח את עבודות האח״מ, הסייבר והמחוזות בטיפול בהסתות ברשת וגילוי תמיכה ואהדה לחמאס, וציין כי משטרת ישראל רואה בחומרה ומטפלת ביד קשה בתופעה זו בזמן מלחמה.

במהלך ימי המלחמה קיבל המפכ״ל סקירה על תפיסת אמצעי הלחימה וכלי הנשק הרבים מהמחבלים שחדרו לישראל ביום הראשון ללחימה. המפכ״ל שיבח את עבודת מחלקת החבלה של משטרת ישראל המטפלת בפריטי האמל״ח הרבים שנתפסו בכלי הרכב של המחבלים שחוסלו ונתפסו ע״י כוחות המשטרה, מג״ב והימ״מ ועל גופם של המחבלים.

המפכ״ל: ״כמות כלי הנשק ואמצעי הלחימה של מחבלי חמאס אליהם נחשפתי במהלך ימי המלחמה מעצימה עוד יותר את גבורת השוטרים שהיו המגן האנושי של יישובי העוטף בפרוץ הלחימה. החתירה למגע של כוחות המשטרה משמר הגבול והימ״מ הביאה לניטרול מאות מחבלים ובכליהם תפסנו כמות עצומה של אמצעי לחימה קטלניים. אני רוצה לשבח גם את אנשי מחלקת החבלה של משטרת ישראל שמטפלים בכל אמצעי לחימה שנתפס. העולם כולו צריך לראות ולהראות את הנשק הרב שתפסו השוטרים שלנו אצל מחבלי חמאס. התפיסות האלה סיכלו עוד ועוד מעשי רצח שתכננו חוליות המחבלים״.



0 תגובות