מחר שוב: ברכת הכהנים המסורתית בכותל המערבי

בנצי לייזרוביץ No Comments on מחר שוב: ברכת הכהנים המסורתית בכותל המערבי

מחר המעמד השני של ברכת הכהנים המסורתית ברחבת הכותל המערבי. אלפי שוטרים יאבטחו את הבאים לכותל, ובעיר העתיקה. תפילת שחרית המרכזית תחל ב 08:45 בבוקר. ברכת כהנים שחרית ב 09:30. כשעה לאחר מכן ברכת הכהנים של מוסף

הכותל. ארכיון צילום: הקרן למורשת הכותל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמיטב המסורת בימי חול המועד, זוהי השנה ה-53 לקיום מעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי שהחל מיסודו של הגה"צ רבי מנחם מנדל גפנר זצוק"ל, ומאורגן מזה שנים על ידי הקרן למורשת הכותל המערבי בימי חול המועד פסח וסוכות, בו מברכים מאות כהנים את הקהל בברכה המיוחדת מהתורה ואליה נוהר קהל רב.

השנה הוחלט על קיום המעמד פעמיים במשך ימי חול המועד. אמש התקיים המעמד הראשון כאשר מעל 50,000 מתפללים השתתפו בתפילה מעמד הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הרה"ג יצחק יוסף שליט״א והרה"ג דוד לאו שליט״א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, רבנים, שרים, אישי ציבור, מאות כהנים.

כאמור, מחר יתקיים המעמד שוב. החל משעוות הבוקר המוקדמות מחר (ד') כוחות מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות עזרה ראשונה יפרסו ברחבת הכותל ובעיר העתיקה בירושלים ואבטחו רפואית את רבבות המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ לברכת הכוהנים המסורתית בכותל. גם לאחר ברכת הכהנים ועד לשעות הערב ימשיכו כוחות מד"א לאבטח רפואית את המתפללים בכותל.

במד"א פונים לציבור להצטייד בשתייה, להימנע מצפיפות ולהישמע להנחיות הסדרנים וכוחות הביטחון.

בכל צורך רפואי ניתן לפנות לחובשים והפאראמדיקים של מד"א בשטח או להזעיק את מד"א בקו החרום 101 ובאמצעות אפליקציית "מד"א שלי" שתסייע לאתר את מיקומו המדוייק של הזקוק לעזרה.



0 תגובות