הוענקו תעודות הוקרה ללוחמי מג"ב שפעלו באומץ

בנצי לייזרוביץ No Comments on הוענקו תעודות הוקרה ללוחמי מג"ב שפעלו באומץ

"גאה בכם ומוקיר את פועלכם" – מפקד מג"ב העניק תעודות הוקרה ושיבח לוחמים שבפעילותם הצילו חיים בשבועות האחרונים

הענקת תעודות הוקרה ללוחמי מג"ב
צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול במעמד סגל הפיקוד הבכיר של מג"ב, מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק העניק תעודות הוקרה ללוחמי מג"ב ולמאבטח שפעלו בשבועות האחרונים באירועים שונים ובתגובתם לאירועים הצילו חיי אדם.

סמ"ר מ' המשרת בגדוד העתיקה במג"ב ירושלים קיבל תעודת הוקרה על כך שבתאריך ה- 30/08/23 בזמן נסיעתו ברכבת הקלה בירושלים, בדרכו הביתה, הבחין בקולות צעקה, זיהה במהירות ובחדות מחבל חמוש בסכין שניסה לדקור אזרחים, רץ במהירות מתוך הרכבת לעבר המחבל וביצע ירי מדויק לעברו במטרה לנטרלו. בתושייתו ובאומץ ליבו הציל את חייהם של רבים ומנע אסון גדול.

צוות לוחמים מזרוע קורל בחטיבה לביטחון הפנים במג"ב קיבלו תעודת הוקרה על כך שבתאריך ה- 31/08/23 במהלך פעילות יזומה בעיר לוד, התקבל מידע אודות חוליית חשודים אשר בדרכה לבצע חיסול על רקע פלילי בעקבות סכסוך בין משפחות פשע. הצוות הוקפץ למקום, ביצע פריצה למתחם והביא למעצרם של ארבעה חשודים. כמו כן, עם כניסתם זיהו נשק מסוג M-16 שהושלך מעבר לחומה ובחיפוש נרחב אף נמצאו כלי נשק נוספים. בפעילותם הפגינו מקצועיות, נחישות וחתירה למגע וסיכלו התנקשות.

רס"ר ס', רס"ל ה', לוחמים במג"ב עוטף ירושלים יחד עם המאבטח י' קיבלו תעודת הוקרה על כך שבתאריך ה- 18/09/23 בעת שהיו במשמרת במחסום מזמוריה, הבחינו במחבל מתקדם לעבר המחסום חמוש בסכין כשהוא מנסה לדקור את הלוחמים הפועלים במקום. ללא היסוס ובפעולה מהירה, פתחו בירי לעברו והביאו לנטרולו. בפעולה זו גילו הלוחמים קור רוח ונחישות, פעלו במקצועויות ומנעו פגיעה בחיי אדם.

מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק אמר: "בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה חדה בניסיונות שונים לפגע באזרחינו ובכוחות הביטחון. בתקופה המאתגרת הזו אתם, הלוחמים בשטח, שפועלים 24/7 ומקריבים מעצמכם ומהמשפחות שלכם, אתם נקודת האור. הדרך בה כל אחד ואחת מכם פעל בתגובה לאירועים היא השראה עבור כל הלוחמים שלנו. זו בדיוק הציפייה שלנו והערכים שעליהם אנו מחנכים את לוחמינו – החתירה למגע בנחישות ובאומץ לב תוך סיכון חיים והכל במטרה אחת, להציל חיים. אני גאה בכם ומוקיר את פועלכם, אתם ממשיכים להוכיח חדשות לבקרים שלוחמי משמר הגבול הם חומת המגן של עם ישראל. "



0 תגובות