דובר הליכוד מבהיר: "השמאל מפגין לצד איראן ואש"ף"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on דובר הליכוד מבהיר: "השמאל מפגין לצד איראן ואש"ף"

    דובר הליכוד שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והבהיר את דבריו של ראש הממשלה נתניהו שעוררו סערה: "לזה התכוון נתניהו, שהשמאל יוצא להפגין לצד אש"ף ואיראן"

    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר הליכוד גיא לוי התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה שפרצה בערוצי השמאל בעקבות דבריו של ראש הממשלה נתניהו לפני יציאתו לארה"ב כי המפגינים "חברו לאש"ף ולאיראן". לוי הבהיר ואמר: "כאשר נתניהו מבקר בחו"ל, ובייחוד באו"ם, יש תמיד הפגנות של אש"ף והאיראנים, ולזה התכוון נתניהו, שהשמאל יוצא להפגין לצידם. אבל כאן כל תקשורת השמאל ניצלה את דבריו לדמגוגיה זולה"

    "השמאל הקרין מיצגים אנטי ישראלים בארה"ב, ופוגעים במדינה בצורה קשה. כל הקווים נחצו בצורה שלא הייתה כמותה. סרבנות בצה"ל ופגיעה בנבחרי ציבור ומשפחותיהם". ובהתייחסות למגעים להסכמות על הרפורמה המשפטית: "אנחנו כבר הוכחנו את רצוננו להגיע להסכמות רחבות. השמאל הוא זה שהולך ראש בקיר. השמאל טוען שנתניהו מוביל לדיקטטורה כבר מימי הקורונה".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה צביעות מצד השמאל. א–ו–ת–ם המפגינים בחו"ל תלו שלט ענקי על ראש ממשלת ישראל איפה תלו. ליד כלא אמריקני :"עבריין נמלט" קרייממיניסטר .השמאל בארץ כינה אותו רודן ועוד כינויים איומים ואין להם טיפת גינוי .בעיקר לא על תקיפת יהודים דתיים וחרדים ע,י יהודים לצערנו הרב מוסתים.