שר הביטחון גלנט ביקר במרכז הלאומי לאימונים בצאלים

פנחס בן זיו No Comments on שר הביטחון גלנט ביקר במרכז הלאומי לאימונים בצאלים

שר הביטחון גלנט בביקור במל״י צאלים: ״צה"ל הוא פוליסת הביטוח של מדינת ישראל ואנשי המילואים מהווים מרכיב מכריע ביכולתו לקיים את משימותיו״

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום במרכז הלאומי לאימונים ביבשה בצאלים, יחד עם מנכ״ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר. השר גלנט התקבל בביקורו על ידי מפקד זרוע היבשה האלוף תמיר ידעי, מפקד ההכשרות והאימונים האלוף דוד זיני, מפקד מל״י תת-אלוף רומן גופמן וקצין המילואים הראשי תת-אלוף (במיל׳) בני בן ארי.

בביקורו, שר הביטחון גלנט סייר בשרשרת החיול לאנשי המילואים, ועמד על התקדמות המיזם להעברת מל״י צאלים מאוהלים למגורים במבני קבע.

השר גלנט קיים שיח עם מפקדי גדודים וחטיבות במילואים, וצפה בתרגיל של קורס מפקדי פלוגות.

שר הביטחון הדגיש את חשיבות כשירות מערך המילואים, והנחה לגבש תוכנית רב-שנתית לשדרוג מערך המילואים בצה״ל.

שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור: ״פגשתי במרכז הלאומי לאימוני היבשה את הלוחמים, הלוחמות, המפקדים, המפקדות ואנשי המילואים של צה"ל שמתאמנים ועושים עבודה מעולה. צה"ל הוא פוליסת הביטוח של מדינת ישראל ואנשי המילואים מהווים מרכיב מכריע ביכולתו לקיים את משימותיו״.

״משרתי המילואים מצפים ממערכת הביטחון למשימות ברורות, משאבים הולמים ויחס הוגן. עם כניסתי למשרד הביטחון, התחלתי בתהליך למיצוי זכויותיהם של משרתי ומשרתות המילואים, ובעקבות ההנחיות שנתתי היום, מערכת הביטחון תגביר באופן ניכר את הקצאת המשאבים הנדרשים לאנשי המילואים – לאימונים מתקדמים ולתנאים הולמים בזמן שירות המילואים. את התוצאות, נראה בשטח בתוך חודשים אחדים״.

״גם בשעות האלה, אנשי סדיר ואנשי מילואים, בגבול הצפון, בגבול עזה, ביהודה ושומרון, עושים את המשימות שלהם, מגנים על מדינת ישראל, נוקטים יוזמות היכן שצריך ונמצאים במשימות הגנה היכן שצריך״.



0 תגובות