10 ערבים מעיסאוויה נעצרו לאחר הפרות סדר אלימות

בנצי לייזרוביץ No Comments on 10 ערבים מעיסאוויה נעצרו לאחר הפרות סדר אלימות

10 חשודים מעיסאוויה נעצרו בשבועיים האחרונים ע"י המשטרה, לאחר שהיו מעורבים בהפרות סדר אלימות. מהחקירה במשטרה עולה כי החשודים פעלו יחד והתארגנו לביצוע ההפרות בכוונה לפגוע בכוחות המשטרה, ובדרך פגעו גם בתושבי השכונה

צילום: משטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

10 חשודים מעיסאוויה נעצרו בשבועיים האחרונים ע"י המשטרה, לאחר שהיו מעורבים בהפרות סדר אלימות, במהלכם חסמו את תושבי השכונה וניסו לפגוע בכוחות המשטרה בזיקוקין, אבנים ובקבוקי תבערה. בתום חקירתם בימ"ר ירושלים שבה נחשף כי חלקם השליכו מטען צינור אחד או יותר לעבר הכוחות – הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרם הוארך. את הפגיעה שאותם מפגעים ופורעי חוק וסדר מסבים גם לתושבי השכונה עצמם, ניתן לזהות רק הלילה, כשמתפרעים ירו זיקוקין לעבר כוח מג"ב בעת שליווה לשכונה צוות מד"א לפינוי והענקת טיפול רפואי לתושב המקום.

במהלך החודשיים האחרונים התרחשו שתי הפרות סדר והתפרעויות אלימות בעיסאוויה, שכללו יידוי בקבוקי תבערה, אבנים וירי זיקוקין לעבר כוחות המשטרה ומג"ב שפעלו במקום. במקרים אלו לא היו נפגעים לכוחותינו שפעלו להדיפת ופיזור מפרי הסדר האלימים, שחלקם היו רעולי פנים, באמצעות אמצעים לפיזור הפרות סדר. נזק נגרם למספר רכבי משטרה.

בעקבות אותן הפרות סדר אלימות בעיסאוויה, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. לאחר שנחשפה זהותם של המעורבים ע״י חוקרי הימ״ר, במהלך השבועיים האחרונים עצרו במדורג בלשי ימ"ר ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב 10 חשודים, תושבי עיסאוויה בגילאי 16-21, בחשד למעורבותם בהפרות הסדר האלימות כאמור. החשודים שנעצרו בבתיהם ע" הועברו לחקירה במשטרה.

מהחקירה במשטרה עולה כי החשודים פעלו יחד והתארגנו לביצוע אותן הפרות סדר אלימות בכוונה לפגוע בכוחות המשטרה, ובדרך פגעו גם בתושבי השכונה. עוד עולה מהחקירה, שבאחד מאותן התפרעויות אלימות הושלך עפ״י החשד גם מטען צינור (אחד או יותר) לעבר הכוחות. כמו כן, באחת ההתפרעויות חלק מהחשודים ירו זיקוקין לכיוון בית החולים הדסה הר הצופים.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ"ש מעת לעת. עם סיום החקירה בימ"ר ירושלים וגיבוש תשתית ראייתית נגד עשרת המעורבים, בימים האחרונים הוגשה נגדם הצהרת תובע. כמו כן, מעצרם הוארך שוב לקראת כתב האישום שצפוי נגדם בימים הקרובים ע"י פרקליטות מחוז ירושלים.

על הפגיעה של אותם מפרי סדר אלימים בתושבי השכונה, ניתן ללמוד גם מאירוע אחר שהיה הלילה. המשטרה הוזעקה לסייע לצוות רפואה של מד"א לצורך ליווי אמבולנס להענקת טיפול רפואי בשכונה. לקראת יציאת האמבולנס מהשכונה עם תושב המקום בתוכו כשכוחות מג"ב מלווים אותו, החל ירי זיקוקין לעברם ובשל כך נאלצו הכוחות להשתמש באמצעים על מנת להרחיק ולהדוף את מפרי הסדר ולאפשר את השלמת הפינוי הרפואי כנדרש. הכוחות וצוות הרפואה יצאו מהשכונה בשלום וללא נפגעים.

מחוז ירושלים במשטרה ימשיך לפעול עם כל היחידות והאמצעים נגד מפגעים ומפרי סדר אלימים שינסו לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון ובתוך כך פוגעים גם בשגרת החיים התקינה של תושבי האזור.



0 תגובות