לא רק בדבש

עפר גדנקן No Comments on לא רק בדבש

באזז תפוח בהשקה חגיגית לקראת ראש השנה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יקבי כרמל משיקים טעם חדש בסדרת היינות המבעבעים הפופולרית: באזז תפוח – יין קליל, נגיש וארומטי עם בעבוע קל, מתיקות מעודנת ועם ארומות רעננות ועסיסיות של תפוח.

לקראת ראש השנה המתקרב יקבי כרמל משיקים טעם חדש ומרענן לסדרת המבעבעים הפופולרית: באזז תפוח. הטעם הייחודי ישתלב היטב עם אווירת החג ומבטא את החיבור לאחד הסימנים המזוהים עם ראש השנה. טעם התפוח מוסיף רעננות ומביא עמו חדשנות שצפויה להתקבל באהדה רבה בקרב הצרכנים.

כחלק מתפיסת החדשנות, החליטו ביקבי כרמל להשיק השנה את הטעם החדש שמצטרף לפורטפוליו הטעמים שהופכים את 'באזז' לסדרה אהובה ונגישה.

סדרת באזז כוללת 7 יינות: באזז מוסקטו קריניאנו ובאזז בטעמים – מנגו, רימון, אפרסקאננס ואבטיח מלון, כאשר כעת מצטרף אליהם באזז תפוח. יינות הסדרה הינם מבעבעים וקלילים, בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5.5%-7%) המתאפיינים במתיקות נעימה ומרעננת, ומומלצים להגשה מצוננים בטמפרטורה של 4 מעלות. סדרת באזז תפאר כל שולחן חג עם טעמים מופלאים וחוויה אופטימלית בכל לגימה.

היינות מיוצרים בסגנון "מוסקטו די אסטי" האיטלקי המקנים חווית שתיה נעימה קלילה ובלתי מחייבת ומתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה, לרבות סעודות חג מלאות השראה.

סדרת באזז הינה בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות