מנכ"ל כללית התברך אצל לגדולי הרבנים שחיזקו את הפעילות לקידום רפואה מונעת

אתר קול חי No Comments on מנכ"ל כללית התברך אצל לגדולי הרבנים שחיזקו את הפעילות לקידום רפואה מונעת

"נמשיך לפעול בשיתוף פעולה כדי לספק רפואה איכותית ומתקדמת", אמר מנכ"ל כללית אלי כהן לאחר סדרת פגישות משמעותיות אצל גדולי הרבנים השבוע יחד עם מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי ● המפגשים שנערכו לקראת השנה החדשה, עסקו בקידום המודעות לשמירה על אורח חיים בריא וחשיבות הרפואה המונעת

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתוך העיסוק האסטרטגי של כללית ברפואה מונעת ורפואה צופה פני עתיד, וכן קידום מודעות לשמירה על ערכי הבריאות, נכנס השבוע מנכ"ל כללית אלי כהן יחד עם מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי למעונם של גדולי ישראל, כדי לאחל ולהתברך בברכת השנים לקראת השנה החדשה, להציג את הפעילות ולקבל את ברכתם והכוונתם להטמעת מסרי הבריאות ועידוד הציבור לערוך בדיקות תקופתיות.

סבב הפגישות הבריאותיות נפתח בביתו של רבה של בני ברק וראש ישיבת אור אליצור הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, והמשיך במעונו של זקן מועצת גדולי הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א, ראש ישיבת אורחות תורה חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א והפוסק וגאב״ד מערב העיר בני ברק הגאון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א. סדרת הפגישות לקידום מודעות הציבור לרפואה מונעת, נחתמה במעונו של רבה של שכונת רמת אלחנן, חבר מועצת גדולי התורה הפוסק הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א.

בפגישות, פרט מנכ"ל כללית את הפעילות הרחבה לקידום מודעות בציבור לשמירה על אורח חיים בריא וכן את הפעילות בתחום הרפואה המונעת, הכוללת בדיקות חשובות שמצילות חיים ומונעות עוגמת נפש ממשפחות רבות. "הבריאות היא מתנה, ועל מתנה יקרה צריך לשמור מכל משמר. ברגע שנחנך את הדור הצעיר לבריאות, אזי בסיעתא דשמיא הם גם יזכו ליהנות מבריאות איתנה", אמר רבה של בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון לבכירי כללית.

המנכ"ל ומנהל המחלקה החרדית הציגו גם את השירותים בתחום התפתחות הילד, כמו אבחון דידקטי בגמרא וסל של 70 טיפולים פרא רפואיים בשנה לילד. המנכ"ל שיתף כי כללית רואה שליחות בדאגה לבריאות הדור הצעיר ומכוונת במיוחד לנושא הקשב וריכוז. "מחקרים רבים מצביעים על כך שכאשר ילד או בחור חווים הצלחה בלימודים, הם גדלים למבוגרים אחראיים וזו המשימה של כללית", אמר מנכ״ל כללית רו״ח אלי כהן.

גם הפגישה בביתו של הגרמ"צ ברגמן, היתה לבבית. במהלך הפגישה ציין הגרמ"צ ברגמן כי הוא לקוח של ארגון הבריאות כללית מאז שנת 1950 והודה על השירות הרפואי המקצועי. בהמשך לדבריו של המנכ"ל אודות פעילות כללית למודעות לרפואה מונעת, ציין הגרמ"צ ברגמן את החשיבות העצומה בביצוע בדיקות סקר תקופתיות וחיסוני השפעת, טרום החורף הקרב ובא.

ראש ישיבת אורחות תורה וחבר מועצג"ת הגר"ש שטיינמן שנושא החינוך קרוב לליבו, ברך את מנכ"ל כללית על הפעילות המאומצת למען בריאות הדור הצעיר והטמעת מסרי הבריאות החשובים תוך הבנה מלאה לצרכים בקהילה.

לביקור אצל הפוסק וגאב״ד מערב העיר בני ברק הגרש"א שטרן, הצטרף גם הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת בכללית. הגרש"א שטרן שעוסק רבות בהיבטים הלכתיים של תחום הרפואה המונעת, הביע התעניינות רבה בכללית אקטיב – מכשיר הפדומטר שמעודד פעילות בריאה, עליו קיבלו בכללית את ברכתו והכוונתו. מנכ"ל כללית הציג בפני הפוסק את מטרות 'האקטיב' לעידוד אורח חיים בריא ופעילות גופנית ושיתף על ההיענות הרבה של תושבי בני ברק לפעילות הבריאותית החשובה, זאת לאור מכתב מפורט שהוציא הגרש"א שטרן בנושא.

הרב שטרן שלו קשר ארוך שנים עם הנהלת כללית והמחלקה החרדית, שיתף את הנוכחים בחיבור העמוק עם רבני בתי החולים של כללית והסיוע במענים הלכתיים במקרה הצורך. הגרש"א שטרן ביקש להזכיר לציבור הרחב שוב ושוב את החשיבות הקריטית שיש בביצוע בדיקות לגילוי מוקדם. "זכות גדולה לכללית שעומדת על המשמר לעודד את הציבור לבצע בדיקות מצילות חיים ועל ידי כך מונעים סבל ממשפחות רבות", סיכם הגרש"א שטרן.

בסיום סבב המפגשים הייחודיים, הפוסק ההלכתי הגר"י זילברשטיין שליט"א קיבל את מנכ"ל כללית בחמימות רבה והודה על טיפול רפואי מסור שהוא זוכה לקבל מעל 70 שנה ע"י רופאי כללית. לביקור הצטרפו הגב׳ קוריץ מנהלת התק״ש למגזר החרדי בכללית וביתו של הרב. הגר״י ביקש להודות למספר רופאים ואנשי בריאות בארגון כללית שמעניקים שירות רפואי במאור פנים. מנהל המחלקה החרדית הרב אברהם קונסקי שיתף את הגר"י זילברשטיין בעוצמת הבריאות שמעניקה כללית לכ-5 מליון הלקוחות הפרוסים בכלי רחבי הארץ בהתאמה מקצועית. מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ״ת סיפר על מרפאת הנשים המיוחדת של כללית בבני ברק עם צוות רפואי המורכב כולו מצוות רחב של רופאות מומחיות ברפואת נשים.

לדברי מנכ"ל כללית אלי כהן: "הממשק הישיר המתקיים בין פוסקי הלכה ורבנים למחלקה החרדית בכללית מסייע לנו כארגון הבריאות הגדול בישראל לקדם ערכי בריאות חשובים המותאמים לאורח החיים בקהילה. החלטנו לתת דגש מיוחד על קידום רפואה מונעת ועידוד המודעות לאורח חיים בריא, ואני שמח כי הרבנים החשובים, גדולי התורה, מעודדים את החשיבות ואת החובה לפעול בעניין ולרתום את הציבור החרדי לאחריות אישית לבריאות הגוף. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה כדי לספק רפואה איכותית ומותאמת".

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית מוסיף כי: "ביקור מנכ"ל כללית בבתי הרבנים, הוא המשך ישיר לפעילות ההסברה אותה מובילה כללית בכלל הציבור בישראל ובתוכו גם הציבור החרדי. מתוקף האחריות של כללית לבריאותם של כ-5 מיליון לקוחות והשפעה מצטברת על נושא הבריאות בישראל כארגון בריאות הגדול במדינה, אנו פועלים רבות להעלאת המודעות לשמירה על אורח חיים בריאות ורפואה מונעת"                                                                                                                  .



0 תגובות