האלוף במיל' דנגוט: "בן גביר פוגע במפקדי צה"ל"

המהדורה המרכזית No Comments on האלוף במיל' דנגוט: "בן גביר פוגע במפקדי צה"ל"

האלוף במיל' איתן דנגוט מותח ב'מהדורה המרכזית' ביקורת חריפה על תפקוד הממשלה: "השר בן גביר מחבל ביחסי חיילים ומפקדים ופוגע בהם ובמשפחותיהם זה עוזר לטרור הזה לחזור בהפוך על הפוך"

איתן דנגוט צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' איתן דנגוט, שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על פיגועי הטרור: "אנחנו בגל טרור ובתוכו בדרגת הסלמה עם רגישות גבוהה. יש לנו מצד אחד מפגעים 'בודדים', שהם האובייקט הבעייתי ביותר לסיכול. כשיש תנופה והם חשים מוטיבציה והישגיות זה מתגבר".

"החלק השני", הוסיף. "הוא חוליות הטרור שהתעצמו וליבתם בג'נין ושכם. נהנים מהצפה של נשק וכסף. הממשלות לדורותיהן ב-16 שנים האחרונות זנחו את התחום. מי שחי באשליה שאין קשר בין הפשע והאמל"ח במגזר הערבי לבין טרור לאומני לא מבין את המטריה. כבר ראינו הקדמה לזה בשומר החומות".

לדבריו: "דו קיום עם 3.3 מיליון איש יחד עם התיישבות יהודית ביו"ש הוא מורכב. במרבית הזמן אנחנו מצליחים לבדל את מרבית האוכלוסייה הפלסטינית מהטרור. הדור שנולד אחרי חומת מגן הוא המאיץ המרכזי של הטרור כיום". 

דנגוט מתח ביקורת חריפה על השר לביטחון לאומי: "השר בן גביר מחבל ביחסי חיילים ומפקדים ופוגע בהם ובמשפחותיהם. זה עוזר לטרור הזה לחזור בהפוך על הפוך".



0 תגובות