השר לשעבר: "אפשר להכחיש ידיעה גם אחרי שפורסמה"

המהדורה המרכזית 2 Comment on השר לשעבר: "אפשר להכחיש ידיעה גם אחרי שפורסמה"

שר התפוצות לשעבר ד"ר נחמן שי התראיין ב'מהדורה המרכזית' ושוחח עם המגיש אבי מימרן על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. פגישת שרי החוץ: "הטעות הגדולה היא חשיפת הפגישה". הסכמי אוסלו: "ניסיון נועז שנכשל חלקית והצליח חלקית". הרפורמה המשפטית: "המדינה משלמת מחיר כבד בכל התחומים על החקיקה"

נחמן שי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, ד"ר נחמן שי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הטעות הגדולה של שר החוץ אלי כהן היא חשיפת הפגישה עם השרה הלובית. גם אחרי שסיפור דולף אפשר להתעלם ולהוציא הודעת הכחשה. יש התקדמות עם לוב? תן לזה להבשיל. להערכתי נתניהו היה מצוי בפרטי הפגישה".

על הסכמי אוסלו: "אין דרך להפריד בינינו לבין הפלסטינים. היה ניסיון נועז שנכשל חלקית והצליח חלקית. אני חושב שההתנתקות מעזה היה משהו טוב מאוד. אם המצב כרגע יימשך המדינה תהיה לא יהודית ולא דמוקרטית. אני לא רוצה להיות אחראי לחייהם של מיליוני פלסטינאים. שהם ינהלו את ענייניהם ואנחנו נשמור על הביטחון".

לסיום, התייחס לחקיקת הרפורמה המשפטית ומחאות השמאל ואמר: "השינויים המשפטיים טפלים לחלוטין מול אחדות העם. הממשלה בפעולותיה מצדיקה את מחאת ההמונים. המדינה משלמת מחיר כבד בכל התחומים על חקיקת הרפורמה המשפטית".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה המערכת לא מפרסמת תגובות שאני כותב?