יוגב: "קרי הוא פרו פלסטיני"

    שלום בידרמן | צילום: לע''מ No Comments on יוגב: "קרי הוא פרו פלסטיני"
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קיבלתי ממך דרישה להתנצלות, על דברי ביום חמישי כ"ט שבט תשע"ד / 30.1.14 , ביחס למזכיר המדינה  ג'ון קרי, עליו אמרתי שהינו מתווך שאינו הוגן וכי אולי יש בו נטיות אנטישמיות ואנטי ישראליות. מבקש להבהיר את דברי.

    ראשית, מבקש להודות לריבונו של עולם ולארצות הברית של אמריקה, על שתוף הפעולה והסיוע העמוק והאסטרטגי, רב השנים ורב המשאבים, למדינת ישראל. אני מכיר ומוקיר על כך תודה רבה.

    התהליך האובססיבי אותו מוביל מר ג'ון קרי, לנישול עם ישראל מארצו – ארץ ישראל, תוך רצון להקמת מדינת טרור פלשתינית בתוך שיטחה של ארץ ישראל, מצביע על כך שמר ג'ון קרי אינו מבין את המאטריה. הביטוי אנטישמי יתכן ולא היה במקומו, אך מכיוון שאת דעותיו הפרו פלשתיניות והאנטי ישראליות כבר גילה בעבר, ג'ון קרי אינו יכול לשמש מתווך הוגן בסוגיה הישראלית – פלשתינית .

    מבקש להתייחס בדברי לחמש פנים בסוגיה זו.

    הפן הראשון והעמוק ביותר, הוא הקשר האלוקי והנצחי של עם ישראל לארצו – ארץ ישראל.

    קשר זה הינו עמוק ממה שמזכיר המדינה האמריקאי מסוגל להבין. ארץ ישראל כולה שלנו, של כל העם היהודי לדורותיו  ואינה ניתנת להימסר ממנה לאחרים.  ירושה היא הארץ לנו מאבותינו כדבר ד', לאברהם אבינו: "כי את-כל-הארץ אשר-אתה רואה, לך אתננה, ולזרעך, עד-עולם". (בראשית י"ג ט"ו).

    אין כאן שום שטחים ערביים, אלא אדמות עם ישראל, נחלת אבותינו הנצחית, אשר אחרים באו במהלך שנות גלותנו והתיישבו בארצנו.  עם ישראל מעולם לא עזב ולא ניתק את הקשר עם ארץ ישראל.  אלפי שנות גלותנו, המשיך העם היהודי את תפילותיו  ומגמתו לשוב לציון.

    באופן מופלא ביותר, זכה עם ישראל ב- 130 השנים האחרונות להתקבץ ולשוב לארצו ולפני כ- 47 שנים, לאחר עוד מתקפה ערבית עלינו, זכינו לשוב לחבלי נחלתנו: להר הבית מקום בית מקדשנו ולירושלים השלמה בירתנו, לחברון ויהודה, בית לחם וגוש עציון, שומרון, בקעת הירדן ובנימין.

    על חבלי ארץ אלו אמר דוד בן גוריון  (בקונגרס הציוני ה-21, באזל 1937) : "לאף יהודי אין זכות לוותר על זכות קיומה של האומה היהודית וארץ ישראל…זוהי זכות השמורה לאומה היהודית בכל דורותיה… אפילו אם בזמן כלשהוא יהיו כאלה אשר יצהירו כי הם מוותרים על זכות זו, אין להם הכוח ולא הסמכות, לשלול מהדורות הבאים זכות זו. זכותנו לאדמה כולה תקפה ושרירה לנצח, ועד לבוא הגאולה השלמה לא נזוז מזכות היסטורית זו". כל הארץ הזאת, לפי כל מלוא גבולותיה התנכיים, שייכת לשלטון עם ישראל.

    אנו העם היהודי העתיק לדורותיו, שבנו הביתה לארצנו. לא נעזוב שום חלק מארצנו לזרים, בודאי לא לרשות של מרצחים, המחנכת את ילדיה במוסדות החינוך  הרשמיים על מסריו של היטל,ר רואה בשהידים את  הגיבורים והמסר החינוכי והתקשורתי הרשמי של הרשות הפלשתינית הוא להשמיד יהודים.  את ניסיון הסכמי אוסלו העקובים מדם,  עדיין לא שכחנו.

    שתי מדינות לשני עמים- מאה מדינות למאה עמים, לא בארץ ישראל. בארץ ישראל מכוח ההבטחה האלוקית הכתובה מזה למעלה מ-3500 שנה בספר הספרים – התנ"ך, רק לעם ישראל הזכות הטבעית, ההיסטורית והחוקית, לכל חלקי ארץ ישראל. לא יפונה שום יישוב יהודי ושום יהודי מביתו בארץ ישראל. ב"ה שזכינו, גם בעזרתכם, למערכת ביטחון חזקה, שהיא ורק היא, תגן על כל חלקיה של מדינת ישראל מהים התיכון ועד הירדן. 

    הפן השני הוא דעותיו המוקדמות, הגלויות והאנטי ישראליות, של מזכיר המדינה ג'ון קרי.

    רק לפני כשלוש וחצי שנים, בעת שהירבה ג'ון קרי לבקר ולבלות עם חברו היקר אסאד נשיא סוריה בדמשק, הצהיר ג'ון קרי שנסיגה ישראלית מהגולן והקמת בירה פלשתינית בירושלים הם התנאי לשלום וכן תמך במשט המרמרה האלים לעזה. ג'ון קרי בחר   להתמקד בנושא הפלשתינאי  וללחוץ את ישראל ל"קווי אושוויץ" כפי שכינה את קווי 67'  אבא אבן שר החוץ המתולוגי של ישראל. ג'ון קרי התבטא שאם רק נפתור את העניין הפלשתיני, יפתרו כל בעיות המזרח  התיכון. ברור היום לכל, שהעניין הפלשתיני אינו לב הסכסוך הערבי-ישראלי ולא יפתור שום בעיה, לא בסוריה המדממת,לא במצרים ולא באיראן. מדינת טרור פלשתינית בלב ליבה של ארץ ישראל, רק תעמיק את חוסר היציבות וחוסר הביטחון, תעצים את הטרור ותפגע בישראל ובישראלים. כאמור בסרט הזה כבר היינו רק לפני 20 שנה בהסכמי אוסלו העקובים מדם שהביאו עלינו אלפי הרוגים ופצועים בערי ישראל והנסיגה מעזה שהביאה אלפי טילים לערי ישראל. האם ג'ון קרי שגילה את דעתו החד צדדית והאנטי ישראלית כבר מזמן,  יכול לשמש כמתווך הוגן בסכסוך הישראלי- פלשתיני ?

    הפן השלישי הוא חוסר ההבנה אותו מגלה מזכיר המדינה של ארצות הברית של אמריקה וטעויותיו החוזרות ונשנות, בניהולו את הסוגיות הסבוכות האזוריות במזרח התיכון.

    בסוריה, במצרים, בעירק ובאיראן בה הקלתם את הסנקציות ואפשרתם לה להיות ביתר קלות, מדינה על סף קרוב יותר של יכולתה הגרעינית, להשמדת מדינת ישראל. בכול המקומות הללו נחלשה ארצות הברית והתחזקה אחיזתה של רוסיה. אז אולי לא כל כך מומלץ להיות שדה הניסויים הבא של ג'ון קרי ?

    הפן הרביעי הוא חוסר המוסר הבסיסי אותו מפגין ג'ון קרי בדרישתו מאיתנו כפתיחה ל"מתן ומתן" מצד ישראל, לשחרר מחבלים רוצחים.

    צעד שמעולם לא הייתם עושים אתם במדינתכם. מול הצעד הלא מוסרי הזה הינכם מחזיקים את יהונתן פולארד בכלאו זו השנה ה- 29, ללא כל התחשבות הומנית .

    הפן החמישי הוא איומיו של ג'ון קרי על ישראל בחרמות ודה לגיטימציה. האם זה נקרא תיווך הוגן או שמא עצבנות מתוך עמדה אנטי ישראלית ?

    אלו דברים שקשה לשמוע, אך סברתי שגם לידידתנו הגדולה ארצות הברית צריך לומר אמת ודברים נכוחים, שרוב הציבור בישראל חושב ומרגיש. חלק ממנהיגי מדינת ישראל הכל כך חזקה ועוצמתית אכן מתקשים באמירת האמת הפנימית הזו של עם ישראל. צדקת דרכנו המבוטאת בספר הספרים – התנ"ך ורשומה בדם דפי ההיסטוריה, ברורה באמיתתה המציאותית והביטחונית.

    איני מכיר את מר ג'ון קרי אישית. אין כאן עניין אישי, יש כאן עניין מהותי עמוק מאד, שמצאתי שחשוב לבטאו 

    לפי תפישתנו, חזון "שתי המדינות לשני עמים", הוא חזון הסותר את אמונתנו, פוגע קשות באחיזתנו בארץ ישראל ומסכן את ביטחוננו. הוא עלול לפגוע ביציבות האזור כולו ואף ברמת חיי הערבים החיים כאן.

    זה לא עניין של סידורי ביטחון שהוכיחו עצמם כחסרי תוחלת מציאותית, למתניה הצרים של מדינת ישראל הנאמדים ב- 15 ק"מ בין טול כרם לנתניה. זה עניין מהותי ועמוק הרבה יותר, לקיומם ושלמותם של עם ישראל ומדינת ישראל בארצנו, לנצח נצחים.

    אין כאן לא פרטנר, לא שלום ולא ביטחון, גם לא בעיה דמוגרפית או אפרטאייד, רק לחץ אמריקאי ואירופאי המבקש להביא את אויבנו לקווי 67' המסוכנים, להחליש ולנשל את העם היהודי מארצו .

    בין הים התיכון לירדן תתקיים רק מדינה אחת היא מדינת ישראל, המגנה על עצמה בכוחות עצמה. בין הים התיכון לירדן, קיים רוב יהודי מוצק של 66% העולה משנה לשנה. לפי הצפי תוך כשני עשורים- יגדל רוב זה  ל-80% יהודים, כך שאיום המדינה ה"דו לאומית" לפי נתוני האמת אינו קיים. אין כאן שום דבר המתקרב ל"אפרטהיד", הערבים החיים ביהודה ושומרון, חיים ויחיו פה תחת שלטוננו, טוב יותר מאשר בכל מדינה ערבית שכנה.

    אלה ימים מכריעים לישראל  ויש רגעים בחיי אומה, שצריך לדעת לומר דברים כנים, גם לידידנו בארה"ב.  

    אשמח להיפגש עימך, אולי כך  ראוי שיהיה, יחד עם עוד נציגים המבטאים דעה זו, הרווחת היום בקרב רוב הציבור בישראל. 

    בהוקרת תודה לך ולמדינתך, בהערכה לך ובברכה. 



    0 תגובות