ח"כ מלקו: "בחברה נורמלית אסור שתהיה אכיפה בררנית"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ מלקו: "בחברה נורמלית אסור שתהיה אכיפה בררנית"

על רקע מחאת האתיופים בטענת טיוח חקירת התאונה בה נהרג הילד רפאל אדנה, ח"כ צגה מלקו ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "אנחנו כבר לא מאמינים במערכת ודורשים בדיקה חיצונית". לדבריה: "מאז תחילת ההפגנות הפכו אותנו לאלימים בשעה שהמשטרה נוהגת באלימות קיצונית"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחאות עולי אתיפיה מתגברות על רקע חקירת התאונה בה נהרג הילד רפאל אדנה. ח"כ צגה מלקו התראיינה ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ואמרה: "אנחנו דורשים צדק. ילד קטן נדרס ונהרג. הדורסת נמלטה וטשטשה את הראיות. והמשטרה מטייחת. בתחילה אמרו שמדובר ברופאה בת 50, אח"כ שינו את הגרסה וטענו שהנהגת היא אמה בת ה80".

לדבריה: "המערכת הביאה את זה על עצמה. איך יכול להיות שבדיוק המצלמות במקום הזה לא עבדו? עד שעורכי דין לא נכנסו לתמונה הסבא של הילד שהיה עד לתאונה לא נקרא לתת עדות. אנחנו כבר לא מאמינים במערכת ודורשים בדיקה חיצונית. יביאו בוחן תנועה חיצוני שיחווה את דעתו. מאז תחילת ההפגנות הפכו אותנו לאלימים בשעה שהמשטרה נוהגת באלימות קיצונית".

ח"כ מלקו טענה כי "בהפגנות על רצח סלומון טקה המשטרה התעללה במפגינים באכזריות. באותו מקום בדיוק מפגין השמאל כל שבוע והמשטרה מלטפת אותם".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה הם מכניסים את אפליית האתיופים לכל מקום??? המשטרה עושה את זה לכולם (חוץ מאיזה כמה צפונבונים), ומטייחת וסוגרת תיקים "מחוסר ראיות" כביכול, ולא טורחת לבדוק את הסיפור. ולמי כן יש אמון במערכת הזאת המסואבת הזו???