מנהל התרבות התורנית בי-ם: "התרבות – מעטפת לתורה"

אבי יעקב No Comments on מנהל התרבות התורנית בי-ם: "התרבות – מעטפת לתורה"

מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, פנחס ארליך, התארח ב'מהדורה המרכזית' במשדר המיוחד באולפן הקיץ של 'קול חי', ושיתף את המגישים והמאזינים בעשייה הענפה למען התושבים. לדבריו: "הפרויקט 'עולים לירושלים' פועל השנה כבר בפעם השמינית. כל פעם מגיעה משלחת אחרת מהעירייה וכולם יוצאים אחוזי התפעלות"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, פנחס ארליך, התארח אצל בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורה המרכזית' שהתקיימה הערב במשדר המיוחד באולפן הקיץ של 'קול חי', ושיתף את המגישים והמאזינים בעשייה הענפה למען התושבים. לדבריו: "הפרויקט 'עולים לירושלים' פועל השנה כבר בפעם השמינית. כל פעם מגיעה משלחת אחרת מהעירייה וכולם יוצאים אחוזי התפעלות".

ארליך הרחיב וסיפר כי "יש לנו כמה אירועים במהלך השנה שהם אירועי דגל. לדוגמא בעוד מספר חודשים יתקיים בעז"ה אירוע 'צמאה' בי"ט כסלו, ואנחנו תמיד מקיימים אותם בבנייני האומה כי זה המקום הכי גדול בעיר"

ארליך ציין לשבח גם את ראש העיר, לדבריו, "חשוב להזכיר את מי שעומד מאחורי כל הפעילות, ראש העיר משה ליאון, שדואג מאוד שהכרטיסים יהיו זולים ושווים לכל כיס. ומתניע את כל פעילות האגף כל השנה".

"התרבות היא רק מעטפת לחיי תורה ועבודה" סיים ארליך.

האזינו

 



0 תגובות