כספי טרור במסווה של צדקה: הורשע פעיל חמאס בירושלים

ישראל רובין No Comments on כספי טרור במסווה של צדקה: הורשע פעיל חמאס בירושלים

בית המשפט הרשיע את פארס טוטח שגייס כספים עבור עמותה של חמאס במסווה של פעילות צדקה. הכספים הועברו למשפחות פעילי חמאס ומחבלים

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את פארס טוטח, שקידם במשך כעשור את פעילות חמאס בירושלים.

על פי כתב האישום, הנאשם גייס כספים בין השנים 2022-2012 עבור עמותת "לג'נת אל קודס", עמותה שנוהלה על ידי פעיל החמאס, חאלד סבאח ומטרתה הרשמית הייתה איסוף כספים לצדקה ופעילויות תרבותיות לנזקקים. בפועל העמותה, בהנהלת סבאח, העבירה כספים למשפחות של פעילי חמאס ושל "שאהידים". הנאשם העביר לסבאח 100,000 שקלים כל שלושה חודשים ובתקופה האמורה העביר לו 4 מיליון שקלים, זאת כשהוא יודע כי העמותה מעבירה כספים למשפחות המזוהות עם חמאס ומקדמת את מטרות הארגון.

במענה לכתב האישום הנאשם כפר בכך שהועברו כספים מהעמותה למשפחות פעילי חמאס ושאהידים, וטען כי כספים הועברו ליתומים. פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד מוריה ביינה, טענה כי הראיות שהובאו על ידיה מבססות היטב פעילותו של הנאשם ואת העובדה כי היה מודע לקשר בין העמותה לארגון חמאס.

ביהמ"ש הרשיע את הנאשם בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום, עבירה של איסור פעולה ברכוש למטרות טרור ועבירה של איסור פעולה ברכוש למטרות טרור, ודחה את כל טענות הנאשם. עניינו של חאלד סבאח מתנהל בימים אלו בבית המשפט.



0 תגובות