מקומם: בית המחבל שצה"ל הרס הפך לגן אירועים

    אבי יעקב 1 Comment on מקומם: בית המחבל שצה"ל הרס הפך לגן אירועים

    צה"ל הרס את בית המחבל מועתז חוואג'ה בנעלין באופן חלקי בלבד, והמבנה הפך לאולם אירועים ומסעדה. סרטון מסעודת חתונה בבית המחבל מהפיגוע ברחוב דיזנגוף הופץ ברשת: "שמחה בתוך ההריסות"

    צילום: רשתות החברתיות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביתו של מועתז חוואג'ה, המחבל שרצח את אור אשכר בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב במרץ האחרון, הפך לאולם אירועים ומסעדה. אתמול אף הופץ ברשתות החברתיות סרטון של סעודת חתונה שנערכה במקום.

    לפני חודשיים וחצי הרס צה"ל את בית המחבל חוואג'ה בכפר נעלין שליד רמאללה, אלא שהמבנה לא נהרס לחלוטין. הערב יתחתן שם אסיר ביטחוני לשעבר, מוחמד חליל סורור, ששוחרר מכלא עופר ב-2019 לאחר שריצה 32 חודשים מאסר.

    לצד הסרטון מהסעודה שהופץ ברשת נכתב: "שמחה בתוך הערימות. ביתו של מועתז חוואג'ה שנהרס על ידי הכיבוש מארח משתה חתונות בנעלין ממערב לרמאללה". בסרטון של הסעודה, שמוסלמים נוהגים לקיים יום לפני החתונה, ניתן לראות עדיין את הסימונים ההנדסיים של כוחות צה"ל שהרסו את הבית.
    הפיגוע בדיזנגוף אירע ב-9 במרץ לאחר שחוואג'ה, פעיל חמאס, חדר לישראל באופן בלתי חוקי. אשכר שהיה בדרך לחתונת חברו נפצע אנושות ומת בבית החולים אחרי שבוע וחצי. שניים נוספים נפצעו בפיגוע, בהם רותם מנסנו שנותר נכה. המחבל חוסל בזירה על ידי שני שוטרים ושני אזרחים.


    1 תגובות

    מיין תגובות