עם ענבי טלי- הטיול שלכם יהיה טעים ושמייח!

נורית אפפלבוים No Comments on עם ענבי טלי- הטיול שלכם יהיה טעים ושמייח!
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עונת הקיץ בעיצומה ועמה היציאות המשפחתיות לבילוי בים, בבריכה, בטיול משפחתי או במסלול מאתגר. מה יותר מרענן מענבים מתוקים כשאתם יוצאים ליהנות? 

ענבים הם חטיף בריא – מלאים בערכים תזונתיים ובויטמינים התורמים לתזונה מאוזנת ובריאה. גם כאשר יוצאים לבלות מחוץ לבית, הם מספקים אנרגיה זמינה ומהירה, הם מרעננים, מצננים ומסייעים לקרר את הגוף כשחם בחוץ. הענבים הם בעלי תכולת מים גבוהה ולכן מסייעים לשמר את הלחות בגוף, במיוחד במזג אוויר חם או במהלך פעילות. בנוסף, הם קלים לנשיאה ומוכנים לשימוש מידי.

'ענבי טלי' מזמינים אתכם להצטייד בצידנית מלאה בענבים ע"מ לשמור על הקור והטריות וליהנות גם בטיולים מענבים גדולים, טריים, מתוקים ובעלי מרקם פציח ועסיסי – שיעשו לכם מרענן ושמח בפה ובלב.

לענבי טלי מגוון זנים משובחים המשווקים בבלעדיות, כולם מתוקים, טעימים ושמחים. נסו את ענבי זן ה"סייבל", ענבים כהים ללא חרצנים ובטעם אקזוטי. אתם עשויים להתמכר… ואם תרצו ענבים גדולים ומתוקים תתענגו על זני "אוטום רויאל" ו"אדורה".

לאלו המעדיפים ענבים ירוקים, תוכלו ליהנות מזן ה״טימפסון״ – ענבים בטעם מתוק ומשובח, גדולים ובמרקם פציח במיוחד. 

טיפ מענבי טלי – כדי לשמור על טריות מומלץ לשטוף בסמוך לשימוש ולאחסן בצידנית מקוררת, כך תהנו מענבים טריים, מתוקים ופציחים גם כאשר אתם מבלים בחוץ.

ענבי טלי, בכשרות המהודרת של הגר"י אפרתי שליט"א ומבחר זנים מובחרים גם בהשגחת בד״צ העדה החרדית והרב לנדא.

כל עינב זהב!



0 תגובות