כתב 'קול חי' שיתף ברגעי האימה: "ניסו לרצוח אותי"

אבי יעקב 1 Comment on כתב 'קול חי' שיתף ברגעי האימה: "ניסו לרצוח אותי"

כתב ומגיש 'קול חי' נתי קאליש חווה על בשרו פיגוע של ממש בדקות האחרונות כאשר ביציאתו מהר הזיתים התקרבו לכיוונו מספר ערבים והחלו ליידות על רכבו אבנים גדולות. המשטרה פעלה במהירות ולכדה את החשוד העיקרי במעשה. קאליש: "שאר הערבים שהיו בסביבה צפו בנעשה ולא טרחו להתערב ולעצור את הפורעים. זה היה יכול להסתיים אחרת"

צילום: נתי קאליש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות


כתב ומגיש 'קול חי' נתי קאליש, שיתף כי בדקות האחרונות חווה על בשרו פיגוע של ממש כאשר ביציאתו מהר הזיתים שבירושלים התקרבו לכיוונו מספר ערבים והחלו ליידות על רכבו אבנים גדולות. בנס יצא מן האירוע ללא פגע כאשר רק הרכב ניזוק בצורה קשה. הוא מיהר לפנות לעזרת המשטרה שבפעילות מהירה ומדויקת לכדה את החשוד העיקרי במעשה.

קאליש סיפר כי: "הייתי בהר הזיתים והתפללתי על ציון האור החיים הק' והרה"ק מזוויעהל זצ"ל, ופניתי לצאת מהיציאה החדשה היכן שהציבו רמזור חדש, הגיעו כמה ערבים וזרקו עליי אבנים. כל הערבים שהיו בסביבה ראו מה קורה והתעלמו. צפרתי להם והם היתממו כאילו כלום לא קרה. התחלתי להאיץ ולברוח והערבים המשיכו בידויי האבנים. כעת אני בתחנת המשטרה להגשת תלונה, ואני שמח לבשר שהמחבלים נתפסו".

קאליש הוסיף ואמר: "כאשר נכנסתי לתחנה ראיתי את החשוד שנתפס, חשוב לציין שהמשטרה פעלה באירוע בצורה מיטבית, במהירות ובנחישות. עצרה מייד את החשוד ופועלת למצות עמו את הדין בחומרה רבה".

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, תפסו לפני זמן קצר, חשוד במעורבות ביידוי בלוקים לעבר רכב שחלף בשכונת א טור במזרח ירושלים. בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, השוטרים תפסו את החשוד (25, תושב מזרח ירושלים) בשעת מעשה, לאחר שעפ״י החשד יידה בלוקים לעבר רכב בשכונת א טור. כתוצאה מיידויי הבלוקים, לא היו נפגעים ונגרם נזק לרכב".

"החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר להמשך חקירה בתחנת שלם, ומחר יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים, בגירים או קטינים, וכן נגד כל מי שינסה לפגוע במשתמשי הדרך, בבטחון הציבור וברכושו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ואו איזה פחד לפחות ניצלתה