קצר ב'מהדורה המרכזית': מי אשם בנפילות החשמל?

אבי יעקב No Comments on קצר ב'מהדורה המרכזית': מי אשם בנפילות החשמל?

סערה ב'מהדורה המרכזית' כאשר מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר התייחס לכאבו של תושב בי"ש כאוב וכעוס שבילה את השבת ללא שום תנאים אנושיים. שפיגלר: "התשתיות במקום ישנות ומוזנחות. זה קורע לי את הלב אבל לא אנחנו מחליטים היכן לחדש את התשתית. הבניות הלא חוקיות מקריסות את כל המערכת שלנו". התושב, צבי פרנקל: "חברת החשמל לא מתעניינת בנו. יש לכם עניינים דחופים יותר לסדר מאשר שכונה חרדית ללא חשמל כל השבת"

חברת החשמל צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צבי פרנקל, תושב רמה ג' בבית שמש, סיפר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "את השבת האחרונה חווינו לאור הנרות, ללא חשמל, ללא מקרר, ללא פלטה, וללא מזגן. והנורא מכול, שחברת החשמל לא מתעניינת בנו. יש לה עניינים דחופים יותר לסדר. שבוע שעבר היו מספר נפילות בחשמל, וחברת החשמל תיקנה לאחר מספר שעות. בערב שבת האחרונה החשמל נפל שוב, פנו מייד לחברת החשמל, הם החזירו את החשמל לארבעים דקות ושוב נפל. בסופו של דבר הם לא תיקנו, ייתכן שזו הייתה תקלה חמורה, אבל אני תוהה מדוע הם לא טיפלו בעניין לפני התקלה האחרונה, הרי זה כבר קרה מספר פעמים בשבוע האחרון".

לדברים הגיב מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, שהתראיין אף הוא במהדורה וניסה להסביר בנועם: "אין ספק שעובדי חברת החשמל פועלים על פי אינטרס מובהק של טובת האזרחים. רשת החשמל בערים שסובלות לאחרונה משיבושי חשמל סובלת מהזנחה קשה כבר עשרות שנים. גם באיזורים החדשים יש תשתיות ישנות מאוד. אצל שומרי השבת יש צריכה מוגברת של חשמל לקראת החשמל והעומס מקשה מאוד על התשתיות הישנות. המקרים קורעים לי את הלב, אבל חברת החשמל לא קובעת איזה קווים ושנאים לשדרג ולהחליף. הרגולטורים מחליטים עבורינו. אם זה היה רק בשליטתנו מזמן היינו פותרים את הבעיה מהשורש. וחייבים לציין גם את החיבורים הפיראטיים, פיצולי דירות לא חוקיים ולא מדווחים ועוד, שמקשים מאוד על חיבורי החשמל התקינים".

לקראת סיום הראיון הביע פרנקל שוב את כאבו: "למה השאירו אותנו ללא חשמל חצי שעה לפני שבת עד צאתה, כאשר הטכנאים קמים ועוזבים אותנו להתמודד ללא תנאים כל השבת?"

המנכ"ל שפיגלר ענה: "אנחנו עושים את כל המאמצים ונמשיך לעשות הכל לרווחת כלל התושבים".

האזינו



0 תגובות