מפחיד: השריפה אמש בביתר – כתוצאה ממשחק ילדים

    אבי יעקב No Comments on מפחיד: השריפה אמש בביתר – כתוצאה ממשחק ילדים

    השריפה פרצה ממשחק ילדים: כך עולה מחקירת השריפה שפרצה אמש ברחוב בניין דוד בביתר עלית. רס"ב שמעון אלמקייס: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. התקינו גלאי עשן והצילו חיים"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש פעלו לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה בשריפה שפרצה ברחוב בניין דוד בעיר ביתר עלית.

    השריפה החלה משדה קוצים, ובחסות תנאי מזג האוויר התפשטה למבנה סמוך המשמש ישיבה. לוחמי האש בלמו את התפשטות השריפה לעבר המבנים הסמוכים, ופעלו לסריקה אחר לכודים ושחרור העשן.

    רס"ב שמעון אלמקייס חוקר השריפות: "מחקירת השריפה עולה כי היא פרצה כתוצאה ממשחק ילדים. הילדים שרפו ניירות בשדה קוצים סמוך לישיבה והאש התפשטה במהירות בחסות תנאי מזג האוויר. עוד עולה מהחקירה כי במקום הוצבו בלוני גז אשר סביבם הייתה עשבייה רבה, והאש כמעט אחזה בהם. אלמלא פעולות הכיבוי המהירות האירוע היה נגמר בפיצוץ הבלונים ובפגיעה בנפש חלילה"

    עוד מוסיף רס"ב אלמקייס: "אנו לפני ימי "בין הזמנים" ועלינו להקפיד ולמלא את הוראות הבטיחות. ונשמרתם לנפשותיכם מאוד זו דרך חיים. אני מבקש בכל לשון של בקשה: התקינו גלאי עשן והצילו חיים! גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר לנו להימלט ולמלט את היקרים לנו".

    "בנוסף", אומר אלמקייס, "זכרו. "חשוף עדיף משרוף"! יש לנקות את סביבת הבית ממפגעים, גרוטאות ועשבים. כך ברגע שפורצת שריפה היא נבלמת עוד טרם ההגעה למבנה."



    0 תגובות