ביקורת חריפה על ראש השב"כ לשעבר שגיבה את הסרבנות

אתר קול חי 2 Comment on ביקורת חריפה על ראש השב"כ לשעבר שגיבה את הסרבנות

ראש השב"כ לשעבר מגבה את הסרבנות: "אם החקיקה תעבור איננו חייבים לעמוד בחוזה". השר סופר: "הכנסת צה״ל לתוך הוויכוח הפוליטי יוצרת נזק לעשרות שנים". סמוטריץ': "מדהים שאנשים שעשו כמה דברים בחייהם מתמסרים לשטיפת המוח של השמאל"

ראש השב"כ נדב ארגמן | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תגובות חריפות במערכת הפוליטית על דבריו של ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן. הבוקר (חמישי) בריאיון לגלי צה"ל, ארגמן התייחס במלים קשות לרפורמה המשפטית ואמר כי במידה והחוק לצמצום עילת הסבירות יעבור "אנחנו מדינה אחרת ולא חייבים לעמוד בחוזה שחתמו איתנו".

בנוסף ארגמן נמנע מלגנות סרבנות על רקע הרפורמה ואמר: "להטיל את האחריות על אותם מתנדבים, טייסים, יחידות מיוחדות – זו שגיאה מוחלטת".

שר האנרגיה ישראל כ"ץ תקף: "‌‏לראש השב״כ לשעבר נדב ארגמן יש זכויות רבות בתחום המאבק בטרור, אבל לא את הזכות לקרוא לסרבנות, שמעודדת את מנהיגי הטרור".

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר התראיין הבוקר בגל״צ לאחר דבריו של ראש השב״כ לשעבר, נדב ארגמן והביע זעזוע מדבריו בעד הסרבנות בצה״ל: "אני מדבר מדם ליבי, כמי שפיקד על לוחמים. נפצעתי קשה וחזרתי לפיקוד לאחר שיקום, התנגדתי להליך אוסלו אך לא העזתי לסרב לשרת ובטח שלא להתבטא בעד סרבנות כאשר ראיתי את האסון של אוסלו בעיניים. הכנסת צה״ל לתוך הוויכוח הפוליטי יוצרת נזק לעשרות שנים. מה המסר של ראש השב״כ לשעבר בהמלצות לראשי מערכת הביטחון שהוא מתבטא בצורה כזאת?"

השר בצלאל סמוטריץ: "זה פשוט מדהים איך אנשים רציניים שעשו כמה דברים בחיים מתמסרים מרצון לשטיפת מח מטומטמת כאילו בלי עילת סבירות רחבה, שלא היתה כאן עד לפני 30 שנה ולא קיימת באף מדינה נורמלית בעולם, ישראל תחדל להיות דמוקרטית. חתיכת ניסוי חברתי האירוע הזה. הרבה תובנות על פסיכולוגיה ונפש האדם ‏ובעיקר על הצורך לגוון את הרכב בעלי התפקידים הבכירים במערכת הביטחון כדי להבטיח את עתידה של הדמוקרטיה הישראלית".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מי שרוצה פרסום חינם בתוספת תמונה שלו שישחרר הצהרה נגד הרפורמה המשפטית ועדיף עם עידוד לסרבנות והפגנות.

  2. 1

    מאיפה הגיעו האנשים הבזויים האלה?
    ראש שבכ רמטכלים טייסים ראש ממשלה גנב
    ראש ממשלה כושל שני אהודים מטוטמים
    אין להם שום ערכים יהודיים
    הם אנשים ריקים