"פשע להשתמש בחלוק הרופא לכפיית דעה פוליטית"

אבי יעקב No Comments on "פשע להשתמש בחלוק הרופא לכפיית דעה פוליטית"

מנהל המחלקה הפסיכיאטרית בשיבא, הפרופ' אילן רבינוביץ, תקף ב'מהדורה המרכזית' את הרופאים שהצטרפו למחאת השמאל: "הם משתמשים במקצועם האליטיסטי כדי להשליט את דעתם ולהחזיק את המדינה בגרון". לדבריו: 'שיצאו להפגין, אבל לא עם החלוק הרפואי

רופא • אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים שיבא, הפרופ' אילן רבינוביץ, התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והגיב לסערת הרופאים השובתים כמחאה מול חקיקת הממשלה: "אני עומד בראש המחלקה הפסיכיאטרית הגדולה בישראל, ומעולם לא הפליתי בין מטופל ומטופל. לא הצבתי שלט המאכזב את הפציינטים כי אני יוצא להפגנה. לדעתי הייתה טעות בשיקולים של ראשי ההסתדרות הרפואית שהחליטו להכניס את הפוליטיקה למסדרונות בתי החולים. אני מאמין שהם באמת מרגישים שהמדינה נגלת מהם. הם יכולים לצאת להפגין, אבל לא על חשבון העבודה ולא עם מדי בית החולים".

רבינוביץ תקף את הרופאים המפגינים ואמר: "גם ככה מערכת הרפואה הציבורית קורסת, והם בהשבתתם גורמים לכאוס מוחלט, אנשים מחכים כבר חודשים רבים לבדיקה חשובה ועכשיו היא נדחית לזמן לא ידוע. זה לא שרופאים מסרבים לטפל באדם מסוים, הם משתמשים במקצועם האליטיסטי כדי להשליט את דעתם. אנחנו בתקופת בין המצרים תרתי משמע, אנחנו בשעת חירום אמיתית, ולהשבית בשעה כזו את בתי החולים זהו אסון. הרופאים השובתים מחזיקים את המדינה בגרון".

לדבריו, עיקר האשמה היא במנהלי המחלקות הגדולות: "ראשי ההסתדרות הרפואית והפרופ' הם כמו אדמו"ר עבור הרופאים הצעירים. וכאשר הם קוראים לשביתה והפגה כל הצעירים מצייתים מייד". לסיום הבהיר שוב כי "אסור להשתמש בחלוק הרופא ע"מ לכפות דעה פוליטית".

האזינו



0 תגובות