"סטנדרט קפדני": מטרנה מזהירה ממחסור זמני

אתר קול חי 1 Comment on "סטנדרט קפדני": מטרנה מזהירה ממחסור זמני

לאחר הבהלה הראשונית הבוקר לאחר פרסום על ממצאים לא תקינים שהתגלו במפעלי מטרנה, החברה יוצאת במסר מרגיע ואומרת כי כל מוצריה ששוקו ונמכרים בחנויות בטוחים וראויים לשימוש

צילום: Michael Giladi/Flash90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת מטרנה מבקשת ליידע את הציבור כי צפוי חוסר במוצרי מהדרין שלב 1. זאת בשל בדיקה שגרתית במפעל בה בעקבות ממצאים מיקרובאליים שנמצאו לאחרונה, החורגים מהסטנדרט המקובל.

למען הסר ספק – כל מוצרי מטרנה הנמצאים בחנויות שווקו רק לאחר שכל הבדיקות הנדרשות נמצאו תקינות, לפי סטנדרטים לייצור מזון תינוקות

הממצאים נתגלו הודות לבדיקות איכות וסטנדרטים קפדניים, עוד בטרם יציאת המוצרים משטח המפעל לחנויות. משרד הבריאות עודכן על ידי מטרנה באופן מיידי והחברה פועלת עימו בשיתוף פעולה מלא. אנו מתנצלים על אי הנוחות.

מוקדם יותר הבוקר הודיע משרד הבריאות כי עם קבלת הדיווח מהחברה על הממצאים במוצרי תמ״ל שלב 1 בכשרות מהדרין של מטרנה, הגיעו גורמי המקצוע משירות המזון במשרד הבריאות על מנת לבצע בקרות ופעולות נוספות במטרה ולוודא שאכן לא הגיעו מוצרים שיש בהם סיכון לשווקים.

משרד הבריאות ממשיך לפקח ולוודא כל העת שעסקי מזון מממשים את אחריותם כלפי הצרכן לשמירה על בטיחות המזון במטרה להגן על בריאות הציבור.

המשרד יוסיף ויעדכן באופן במידת הצורך.

בהמשך לשאלות כתבים נמסר ממשרד הבריאות: "החיידק שנמצא בתמ״ל שלב 1 בכשרות מהדרין של מטרנה בעקבותיו החלו הפעולות המיידיות של שירות המזון עלול לגרום לתחלואה בעיקר בקרב תינוקות מתחת לגיל חודשיים ואלו שנולדו פגים, בעלי מערכת חיסון מוחלשת או במשקל לידה נמוך. מדיווחי החברה – כלל המוצרים ששווקו עברו את הבדיקות הנדרשות וזאת בהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ברגולציה הרלוונטית במוצרים אלו".

"יש לציין כי במסגרת הרחבת הדיגום, נמצאו ממצאים נוספים בסביבת הייצור אך כאמור בדיווח החברה, לאור הממצאים, המפעל עצר את ייצורו של התמ״ל לצורך פעולות תחזוקה וניקיון. משרד הבריאות ממשיך לפקח ולוודא כל העת שעסקי מזון מממשים את אחריותם כלפי הצרכן לשמירה על בטיחות המזון במטרה להגן על בריאות הציבור".



1 תגובות

מיין תגובות