פצצות מרגמה שוגרו מלבנון; צה"ל תוקף בתגובה

    קובי פינקלר No Comments on פצצות מרגמה שוגרו מלבנון; צה"ל תוקף בתגובה

    שיגור שבוצע משטח לבנון התפוצץ בסמוך לגבול, בשטח ישראל. בתגובה, צה״ל תוקף כעת למרחב שממנו בוצע הירי, בשטח לבנון

    צילום: דובר צה"ל
    14:06
    02.06.24
    רחל פסטג No Comments on "גבר כבול הוא גבר משותק": זה מה שגבר צריך בפרק ב'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילופי אש התקיימו היום (חמישי* בין כוחות הביטחון למחלי חיזבאללה בגבול לבנון. רשת רויטרס מדווחת כי שתי פצצות מרגמה נורו מלנון לישראל. בתגובה ירו מישראל פגזים של טנקים לעבר מקורות הירי.

    הבוקר נשמע פיצוץ סמוך לכפר ע'ג'ר. דובר צה"ל מסר כי מתחקור של כוחות צה"ל שהגיעו למרחב, עולה כי בוצע שיגור משטח לבנון שהתפוצץ בסמוך לגבול, בשטח ישראל. בתגובה, צה״ל תוקף כעת למרחב שממנו בוצע הירי, בשטח לבנון. אין הנחיות מיוחדות לעורף.

    בארגון היוניפי"ל, כוח צבאי של האו"ם שמוצב בדרום לבנון, מסרו כי קצת אחרי 8 בבוקר, "כוחות השלום של יוניפי"ל הבחינו בפיצוצים ליד מג'ידיה. לא יכולנו לאשר את המקור או הגורם לפיצוצים באותו זמן, אבל שלחנו כוחות שלום לחקור, שכן הקולות תאמו שיגור טיל אפשרי ובסביבות הצהריים זיהינו פגזים מישראל באזור כפר שובא בלבנון.

    "ראש המשימה ומפקד הכוח של יוניפי"ל, האלוף ארולדו לאזארו, נמצא בקשר עם הרשויות בלבנון ובישראל, ומנגנוני הקישור שלנו פועלים במלואם כדי למנוע הסלמה נוספת.

    "האירוע הזה מגיע בזמן רגיש ובאזור שהיה עד למתיחות בתחילת השבוע. אנו קוראים לכולם לנהוג באיפוק ולהימנע מכל פעולה שעלולה להוביל להסלמה נוספת".



    0 תגובות