שי אלון: "ללא מלחמת חורמה – נמשיך לספור הרוגים"

    מהדורת הבוקר No Comments on שי אלון: "ללא מלחמת חורמה – נמשיך לספור הרוגים"

    ראש מועצת בית אל, שי אלון במהדורת הבוקר: "יש פה לבנון בתוך מדינת ישראל. זה צריך להדיר שינה מעינינו. לא הייתי מגדיר את מה שעושים כמבצע צבאי, אולי פעולה. זה בטוח לא 'חומת מגן'. אסור לתת לדבר הזה לקרות בידיים שלנו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת בית אל, שי אלון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על הטרור הפלסטיני: "איום ונורא. יש פה לבנון בתוך מדינת ישראל. זה צריך להדיר שינה מעינינו. לא הייתי מגדיר את מה שעושים כמבצע צבאי, אולי פעולה. זה בטוח לא 'חומת מגן'. אסור לתת לדבר הזה לקרות בידיים שלנו".

    "לא ישנתי הלילה, למדתי תורה להצלחת החיילים. הם חייבים את ההגנה הזאת. מכוח זה הם פועלים", סיפר אלון.

    לדבריו "הפעולה הזאת הכרחית. תבינו מה קורה בלב ג'נין. בשנים האחרונות מתחת לעיניים שלנו הם מייצרים כלי לחימה ברמה שמסכנת טנקים. הפיגוע בעלי יכול היה להיחסך אם הפעולה הזו הייתה לפני שנה. אנחנו אומרים לצה"ל תמשיכו – ג'נין תחילה, אחר כך שכם לכל המקומות האלה שיש בהם טרור".

    הוא לא חסך ביקורת מהממשלות השונות: "בעשר שנים שאני ראש מועצה – נתניהו לא הכריע את הטרור. אולי בגלל שיש לנו תפיסה מוטעית לגבי הטרור. הממשלה הקודמת עוד יותר גיבתה את הטרור ולא התייחסה לנעשה ביו"ש".

    עוד אמר אלון: "יש פה מדינה בתוך מדינה של שלטון הפקידות. לא סתם נתניהו לא נלחם בהם שנים. כי הוא ידע מה קורה. תראו מה קורה עכשיו. סוף סוף הדברים קצת יוצאים החוצה. אי אפשר לתפוס את המדינה בגרון".

    "אם לא ננהל מלחמת חורמה בטרור נמשיך לספור את ההרוגים", מסכם אלון.



    0 תגובות